מערכת COL | יום ט' טבת ה׳תשע״ו 21.12.2015

עכו הודלקה באור החנוכה

מבצע חנוכה חסר תקדים נערך בעיר עכו ע"י בית חב"ד עכו בראשותם של שליחי הרבי בעיר: 13 חנוכיות המופעלות על חשמל בגובה של 2.5 מטרים הוצבו ע"י עיריית עכו בכל הכיכרות המרכזיים ברחבי עכו שהציפו את העיר באור החנוכה   עכו הודלקה באור החנוכה
עכו הודלקה באור החנוכה
מבצע חנוכה חסר תקדים נערך בעיר עכו ע"י בית חב"ד עכו בראשותם של שליחי הרבי בעיר הרב נתן יצחק אוירכמן רב קהילת חב"ד בעכו והמחוז ומנכ"ל המוסדות, הרב יוסף מקמל סמנכ"ל מוסדות חב"ד עכו והרב אברהם הרוש מנהל מוסדות חינוך חב"ד עכו.

13 חנוכיות המופעלות על חשמל בגובה של 2.5 מטרים הוצבו ע"י עיריית עכו בכל הכיכרות המרכזיים ברחבי עכו שהציפו את העיר באור החנוכה.

על פי מיטב המסורת גם בשנה זו נערכה ע"י בית חב"ד מסיבת חנוכה לכ-300 עובדי עיריית עכו, האירוע נערך במעמד רב העיר עכו והמחוז הרה"ג הרב יוסף ישר שליט"א, ראש העיר מר שמעון לנקרי, סגניו מר זאב נוימן ומר אדהם ג'אמל, מנכ"ל העירייה אוהד שגב, יו"ר ועד עובדי העירייה מר יוסי לוזון ויו"ר ההסתדרות במרחב גליל מערבי מר אשר שמואלי ונציגים נוספים מההסתדרות.

במהלך האירוע שהונחה ע"י הרב אברהם הרוש מנהל מוסדות חינוך חב"ד עכו ברכו האורחים והודלקו נרות חנוכה, כמו כן אשר שמואלי ויוסי לוזון סיפרו את נס החנוכה הפרטי שלהם, כיצד בזכות ברכתו של הרב אוירכמן זכו כלותיהם להיכנס להריון וללדת ילדים, במהלך המסיבה הוענק להם בשם חב"ד תעודות על רכישת אות בספר התורה על שמם העוללים הקטנים, הענקת התעודות ריגשה עד דמעות את הסבים המאושרים.

ראש העיר בירך את עובדי העירייה בחג אורים שמח ואיחל להם להמשיך בעשייה הברוכה למען העיר. "עוד נכונו לנו אתגרים אמר לנקרי," ואנו נעשה הכול להצלחת העיר ותושביה, ראש העיר הוסיף וברך את שלוחי הרבי בעיר עכו על העשייה הברוכה שלהם למען רווחת העיר ותושביה במשך כל השנה, ועל הצפת העיר עכו באור החנוכה.

במהלך פעילות חנוכה הענפה הודלקו חנוכיות בלמעלה מ- 200 חנויות ובתי עסק, בבתי קשישים ומרכזי הקהילה הפזורים בעיר, גולת הכותרת הייתה הדלקה המונית שנערכה מידי ערב בערב במתחם קניון עזריאלי בעיר בהשתתפותם של הנהלת הקניון ומאות מתושבי עכו, כאשר בנר שמיני של חנוכה נערכה הדלקה בהשתתפות שחקני קבוצת הכדורגל הפועל עכו וכל קבוצות הנוער והילדים בעיר ורבים מאוהדי הקבוצה.

פעילות חנוכה כמובן לא פסחה על כוחות הביטחון וכמיטב המסורת נערכה מסיבת חנוכה לשוטרי תחנת עכו בהשתתפותם של מפקד התחנה סנ"צ קובי קרני, רב העיר הרה"ג הרב יוסף ישר שליט"א שברך את חב"ד על הפעילות הרבה בעיר שמגיעה לכל נקודה ונקודה באופן של "יפוצו מעינותיך חוצה" והשייח של עכו סמיר אלעאסי שדיבר בשבחה משטרת עכו ובשבחם של כל הרבנים הפועלים למען השכנת שלום ושכנות טובה בין כל תושבי בעיר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.