מערכת COL | יום ח' טבת ה׳תשע״ו 20.12.2015

מיזם שצובר תאוצה בחב"ד: חת"ת לילדים (וגם למבוגרים...)

גם ילדים יכולים ללמוד חת”ת. מידי יום נשלח תקציר בשפה המותאמת לילדים של החת"ת היומי כולל היום יום, רמב"ם ודרכי החסידות, העוסקים כל פעם בנושא אחר. ויש גם חוברת צביעה עם ציורים ומשפטים מתמצתים החת"ת היומי לילדים
מיזם שצובר תאוצה בחב
קניתם ספרים חדשים לכבוד ה' טבת? תתחדשו!

חת"ת לילדים שמחים להציג בפניכם מיזם חדש, כדי שהבית יהיה (כלשון הרבי) "בית שמגדלין בו תורה", בית שבו לומדים תורה בקביעות, ובאופן של"מגדלין", גדלות בכמות ובאיכות, כולל גם שהבית יהיה "בית מלא ספרים", שהספריםלא ישארו על המדף או בארון, אלא שכל הבית יהיה "ממולא" ב(תוכנם של) הספרים.(ליקוטי שיחות, כרך לא, עמ' 239)

באגרות רבות ניתן למצוא את דברי הרבי שחת"ת הוא “שווה לכל נפש”- זאת אומרת מיועד לכולם, יש החושבים, שזה לא כולל את הילדים,

אבל אנחנו בחת”ת לילדים, יודעים שגם ילדים יכולים ללמוד חת”ת.

מדי יום נשלח דרך המייל תקציר בשפה המותאמת לילדים של החת"ת היומי כולל היום יום, רמב"ם ודרכי החסידות העוסקים כל פעם בנושא אחר. ובנוסף, ישנו קישור להורדת חוברת צביעה ובה ציורים ומשפטים קצרים ומתמצתים של החתת היומי. אפשר להרשם באתר, ולקבל מיד יום למייל, ללא תשלום.

איך מצטרפים? נכנסים לקישור, ממלאים את הפרטים האישיים וכתובת המייל ומקבלים בחזרה הודעה ובה קישור שיש ללחוץ בו על הריבוע הכחול (במסגרת חוק הספאם). ו.. זהו, הצטרפתם למשפחת מנויי חת"ת לילדים, ומידי בוקר תקבלו אותו הישר למייל ללא תשלום. (גם בעתיד). יצויין כי בנוסף, ניתן להצטרף לקבלת המייל באנגלית/ יידיש וצרפתית.

אודותינו:
חת"ת לילדים הוא מיזם שהחל את דרכו בשפה האנגלית ע"י השלוחים הרב מענדל ונחמה דינה העכט ותפס תאוצה רבה עם קהל מנויים עצום מרחבי ארה"ב והעולם כולו.
במהלך מבצע "עמוד ענן" חוו הרב יוסף וחני פרידמן מבית חב"ד הקריה באשדוד נס בעת שטיל פגע בבנין בית חב"ד בשבת ובנסים גדולים לא היו כל נפגעים.

בעקבות כך, כדי להודות על הנס ולחזק את השמירה וההגנה הרוחנית – "ויהי חתת אלוקים", לקחו על עצמם לתרגם את הפרוייקט האדיר הזה ולהנגישו לקהל דובר העברית. במסגרת תקופת הרצה של קרוב לשנתיים, התקבלו תגובות רבות ומרגשות, מילדים, הורים ומורים שמרגישים שבאמצעות החתת לילדים יומם נראה שונה לחלוטין.
עכשיו גם אתם מוזמנים להצטרף.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.