מערכת COL | יום ו' טבת ה׳תשע״ו 18.12.2015

"אילו היה ה'חפץ חיים' חי היום, היה קורא רק 'כפר חב"ד'"

הראשון-לציון הגאון רבי מרדכי אליהו זצ"ל, התבטא במהלך ראיון מיוחד ל"כפר חב"ד" לרגל גיליון ה-700: "אילו היה ה'חפץ חיים' חי היום, היה קורא רק 'כפר חב"ד'" ● "אני אוחז בידי את 'כפר חב"ד' ומרגיש קדושה" ● "העיתון הזה, כולו תורה" ● מוגש לרגל קמפיין המנויים הגדול  בכתבה המלאה: קטעים מהראיוןבבית חב"די נכנס רק 'כפר חב"ד'! הרבי במכתב הנדיר ששיגר לכבוד גיליון ה-500 "שכל או"א יעשה ככל יכולתו.. בענין הוצאתו לאור והפצתו של העיתון". עוד אין לך מנוי? מבצע ענק למנויים חדשים - 3 חודשים מתנה למנוי שנתי. צלצל עכשיו: 03-9430210 ● [email protected]
הגאון הרב מרדכי אליהו זצ"ל בפגישה עם הרבי
קטע מהראיון מאת יצחק יהודה

הגיליון הזה מציין גם את הגיליון ה-700 של "כפר חב"ד" ונשמח לקבל את ברכת כת"ר ליום זה.

הברכה והאיחול שלי ל"כפר חב"ד" הוא שיהפוך במהרה משבועון ליומון. אני רואה לעתים עיתונים אחרים שנחשבים עיתונים דתיים או מוספים לענינים דתיים ולעומתם אני אוחז בידי את "כפר חב"ד" ומרגיש קדושה.

יישר כוחם של כל חברי המערכת שבמעשיהם מקדשים שם שמים ומביאים את האור של הרבי לכלל ישראל בצורה כל כך מוצלחת. העיתון הזה, כולו תורה. כי מלבד דברי התורה הוא מכיל דברים על פעולות חב"ד וסיפורים על הרבי וגם זה תורה. ואם היה אפשר לעשותו לעיתון יומי, זו תהיה הצלה גדולה ובכך יימנע מרבים לקרוא עיתונים אחרים.

אני עצמי נהנה מהעיתון בתקופה האחרונה במיוחד מפני פרסום הדברים שהרבי רשם לעצמו ולא נודעו עד עתה. אני נוהג בכל פעם לקרוא פעם אחת את דברי הרבי עצמם ואחר כך פעם נוספת עם ההערות והפענוחים של המערכת. ואגב, הם אכן עושים מלאכה נפלאה, ועם זאת מצווה על הלומדים לחפש בדברי הרבי עומק נוסף. ומגלגלין זכות לידי זכאי שכאשר הרבי היה מדבר בכל שבוע, דבריו הק' הופיעו ב"כפר חב"ד" ועכשיו אתם מפרסמים את הרשימות הללו.

אשרי חלקם של חברי מערכת העיתון שבאמת לא ראוי לקרוא לו עיתון אלא ספר-קודש. העיתונים מלאים רכילות ולשון הרע ואילו 'כפר חב"ד' כולו קדושה. אני בטוח שאילו ה'חפץ חיים' היה בחיים היה קורא רק את 'כפר חב"ד' ולא שום עיתון אחר. עלו והצליחו!
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.