מערכת COL | יום ד' טבת ה׳תשע״ו 16.12.2015

שרשרת אירועים לחנוכה במרכז חב"ד רומניה

ילדים, נערים, סטודנטים, צעירים, וקשישים זכו להשתתף בשרשרת אירועים מיוחדת במינה לכבוד חג החנוכה ● את הסדרת האירועים פתח אירוע גדול לכל בני הקהילה שהתקיים במלון מינרווה ● באירוע השתתפו כ 300 איש מבני הקהילה בבוקרשט. כיבד בנוכחותו סגן שר הדתות של רומניה, נשיא הקהילה היהודית של בוקרשט מר פאול שוורץ ועוד רבים וטובים  שרשרת אירועים ברומניה
שרשרת אירועים לחנוכה במרכז חב
ילדים, נערים, סטודנטים, צעירים, וקשישים זכו להשתתף בשרשרת אירועים מיוחדת במינה לכבוד חג החנוכה.

את הסדרת האירועים פתח אירוע גדול לכל בני הקהילה שהתקיים במלון מינרווה. באירוע השתתפו כ 300 איש מבני הקהילה בבוקרשט. כיבד בנוכחותו סגן שר הדתות של רומניה, נשיא הקהילה היהודית של בוקרשט מר פאול שוורץ ועוד רבים וטובים.

התוכנית האומנותית של הערב נפתחה בסיפור מיוחד על חג החנוכה כשהסיפור מלווה בציורי חול שנעשו במקום ע"י אומנית מיוחדת.

בהמשך הופיע הזמר עמית קסל שהקפיץ ושמח את הקהל בשיריו הנפלאים.

בנר רביעי של חג החנוכה התקיימה מסיבת חנוכה מיוחדת לצעירים בעיר קלוז'. בעיר עדיין אין בית חב"ד קבוע, ועל כן אין לתאר את ההתרגשות של הצעירים שבאו בקור העז להדליק נרות חנוכה לטעום קצת ממאכלי החג ולשמוע על מהות החג.

במוצ"ש נערכה התוועדות מיוחדת לצעירים המקומיים בביתם של השלוחים הראשיים הרב נפתלי ורישה דייטש כשהצעירים יושבים עד השעות הקטנות של הלילה ומתחברים לניצוץ האלוקי החבוי בתוכם ומגלים אותו.

ביום ראשון נערך אירוע ענק לצעירים וסטודנטים ישראלים השוהים בבוקרשט מטעם הארגונים CTEEN ו - YOUNG PROFESSIONAL , במלון רמדה פארק.

על התוכנית הופקדו השלוחים הרב דובער ופריידי אורגד , הדלקת נרות רבתית, דבר תורה על מהות החג ולאחריו חידון שנעשה דרך המדיה על מהות החג.

לתוכנית האומנותית הובא מיוחד מהארץ הסטנדאפיסט אורי חזקיה שהצליח להעלות על כל הנוכחים חיוכים מאוזן לאוזן ועודד אותם על מעלת השמחה...

בהזדמנות זו נודה לקרן 'מרומים' ולרב משה קוטלרסקי ולבנו הרב מענדי קוטלרסקי על כל העזרה והתמיכה לחב"ד רומניה במהלך כל השנה
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.