מערכת COL | יום ג' טבת ה׳תשע״ו 15.12.2015

קמפיין ה'צ'רידי' של מעיינות: נמשיך לקרב עוד ועוד סטודנטים לרבי

במשך 18 שנים, בעקשנות, סבלנות וחריצות, מובילה מעיינות, בהנהגת הרבנים שלמה געשטעטנער וכתריאל שם-טוב, מהפכה שקטה בקהילות רבות בעולם ● סטודנטים שרק 'נוגעים באצבע' ביהדות וזה עתה התוודעו לשליח באוניברסיטה או בבית חב"ד, עולים לירושלים, ללמוד במעיינות ● כאן הם לומדים גמרא עם מפרשים, חסידות והלכה. משתתפים בהתוועדויות, מבצעים, סעודות שבת וחג ומקימים בתים יהודיים חסידיים ● רוב הפעמים, הם עצמם הופכים להיות שלוחי הרבי בקהילותיהם, או - בעלי עסקים שתומכים בפעילות חב"ד ● כעת יש לכם את ההזדמנות לתרום להם ולהכפיל את התרומה לפי ארבעה מהסכום המקורי!  לסיפור המלא >>>לתרומה
קמפיין ה'צ'רידי' של מעיינות: נמשיך לקרב עוד ועוד סטודנטים לרבי
אם הוא סטודנט - ילמד בישיבת מעיינות. אם היא סטודנטית - היא תלמד בתכנית מעיינות נשים. לזוגות ולמשפחות, מציעה מעיינות את בית הכנסת הקהילתי - מעיינות בשכונת נחלאות בירושלים. ב - 15 השנים האחרונות, מעיינות הביאה ארצה קרוב ל - 45,000 (ארבעים וחמישה אלף!) סטודנטים לטיול בן עשרה ימים בארץ במסגרת פרוייקט 'תגלית'. במהלך הטיול, הכירו המטיילים את ארץ ישראל, אתריה הקדושים ומורשתה - כולל חצי יום של לימודים בישיבה.

18 שנה של פעילות - ובמעיינות הוחלט לעלות שלב. להגביר את המהפכה. ב"ה ובשעה טובה נרכש בניין ענק, חדש, במרכז ירושלים, מול גן סאקר. הבניין ישמש את הישיבה, את המבקרים של תגלית ואת הסטודנטים שמאריכים את תקופת שהותם בארץ לאחר תום הפרוייקט - כי הם מעוניינים ללמוד ולהתקדם עוד. בבניין החדש ייערכו פעילויות כמו שבתונים ומקום מיוחד לאירוח שלוחים מרחבי העולם ומקורביהם - שרוצים לבקר וללמוד בעיר הקודש. הבניין עומד בכניסה לירושלים. תחשבו על זה, שכל אחד שנכנס לעיר, רואה למול עיניו בניין ענק, עליו שלט מדהים בגודלו: מעיינות - חב"ד!

ובכן, לכבוד מלאות ח"י למעיינות ולרגל רכישת הבניין החדש, הכריז המכון על 'מעיינות חי קמפיין', להבטיח שהפעילויות לא רק שימשיכו - אלא יתגברו ויכפילו את עצמם.

למשך 24 שעות, שלוש קבוצות של תומכים נדיבים במיוחד, הבטיחו להכפיל פי ארבע כל תרומה שתתקבל למעיינות - עד לסכום של 1,800,000$! כן, לא טעינו - כמעט שני מליון דולר!!! המשמעות הפשוטה: כל 1.00$ שנתרם על ידכם, נהפך בפועל ל - 4.00$!

זו הזדמנות שאינה חוזרת! יש תומכים שמעוניינים להכפיל את תרומתם פי ארבע, יש את מכון מעיינות ואנשי הצוות - שרוצים לפעול ולהשפיע - ויש אתכם, אלפי הידידים, חסידי חב"ד ושלוחים - שינצלו את היום הזה, 24 שעות בדיוק, כדי להביא זאת לפועל.

הזדרזו, מהרו! עזרו למעיינות לחגוג את יום ההולדת הח"י, באמצעות תרומתכם. יש לנו יום אחד שלם, ולא יותר, כדי להשיג את המטרה של 1,800,000$!

עקבו אחרינו, תרמו - ותיהנו: www.charidy.com/mayanot
לבירורים ותרומה טלפונית צרו קשר עכשיו – 052-8433843, שלמה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.