מערכת COL | יום ג' טבת ה׳תשע״ו 15.12.2015

תלמידי ישיבת חב"ד קריית גת מאירים ומשמחים

יש מי שדואג לאנשי הצבא והמשטרה, לחולים ולקשישים, לבעלי העסקים ולעולים החדשים, שלא ישאר אחד שלא יקבל את אור החנוכה ● סקירה מפעילותם העניפה של תלמידי ישיבת חב"ד בקריית גת בימי החנוכה  מאירים ומשמחים
תלמידי ישיבת חב
מאת אשר ישראלי

יש מי שדואג לאנשי הצבא והמשטרה, לחולים ולקשישים, לבעלי העסקים ולעולים החדשים, שלא ישאר אחד שלא יקבל את אור החנוכה. סקירה מפעילותם העניפה של תלמידי ישיבת חב"ד בעיר בימי החנוכה.

בשעה שישבנו בחיק המשפחה סביב החנוכיה הדולקת, היו רבים שנאלצו לבלות את לילות החג במקומות העבודה, בבתי רפואה או במשמרות כוחות הביטחון.

לפני כארבעים שנה יצא הרבי מליובאוויטש בקריאה לחסידיו להביא את אור החג ולהנגיש את מצוות החנוכה לאלו שאין באפשרותם לחגוג את החג כראוי. מאז הפך הדבר למסורת נעימה, חסידי חב"ד ממלאים את הרחובות בלילות החג, משמחים ומאירים.

בקרית גת וערי הסביבה פועלים תלמידי ישיבת חב"ד, בשיתוף עם שלוחי חב"ד המקומיים. התלמידים נפרסים בצורה מסודרת בבתי העסק, מעונות עולים וקשישים, בסיסי צבא ובתי רפואה, ומביאים לכולם את שמחת החג.

אלפי חנוכיות, נרות חנוכה וסופגניות חולקו בקרית גת, באר שבע, אשקלון, אשדוד, יבנה, גדרה, אופקים, נתיבות ושדרות, בבתי הרפואה סורוקה וברזילי ובבסיסי הצבא באזור.

בנוסף הציבו תלמידי ישיבת חב"ד חנוכיות ענק בקניונים, מרכזי קניות וכיכרות מרכזיים, כדי למלאות את הרחובות באור החנוכה.

פעילות החנוכה מצטרפת לשרשרת הפעולות במשך השנה כולה, הכוללת זיכוי הרבים בהנחת תפילין, הכנת נערים לבר המצווה, מסיבות שבת לילדי קרית גת, ועוד פעולות נוספות במעגל השנה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.