מערכת COL | יום ב' טבת ה׳תשע״ו 14.12.2015

כסלו ב'בית שושנה': חודש חסידי בלתי-נשכח

חודש כסלו במדרשיית חב"ד 'בית שושנה' לצעירות בת"א היה גדוש בארועים והתוועדויות. תלמידה: "יש לנו כח להאיר את השנה כולה". סיקור  בית שושנה
כסלו ב'בית שושנה': חודש חסידי בלתי-נשכח

חודש כסלו במדרשיית חב׳ד 'בית שושנה' לצעירות בת"א היה גדוש בארועים והתוועדויות.

חודש כסלו נפתח בהתוועדות ראש חודש סביב שולחנות ערוכים בטוב טעם בנוכחות קהל רב שנהנה מהרצאה מאירה ומרתקת של הגב' דליה טל ומופע מוזיקלי מרהיב של השחקנית תמר גרופר.

בי"ד בכסלו הוקדש ערב שלם לנושא שידוכין, הערב נפתח בדברים של הגב' רבקי רייצס שדיברה על 'היום שקישר אותי איתכם' ולאחר מכן התקיימה סדנא מדהימה עם הגרפולוגית חוי רוטשילד, הבנות שהגיעו יצאו מוקסמות מהניתוח המדויק של הגרפולוגית ומההכוונה הממקדת למציאת השידוך המתאים.

חג החגים י"ט בכסלו נחגג בהתוועדות חסידית אמיתית של בנות המדרשה עם צוות המדרשה הרבנית הינדה גערליצקי, הגב' דבורה לאה וולף הגב' אורלי חלק, הגב' חנה יחזקאל, המדריכה תמר לויוב ומנהלת המדרשה הגב' מינדי שמערלינג.

יחד התוועדו על מהות עניין הפצת המעיינות פנימה וחוצה, ניגנו ניגונים ובהמשך נהנו מהרצאה מרתקת על עניינו של ספר התניא מאת הרב מנחם גערליצקי - שליח הצפון החדש בתל אביב.

ההתוועדות נמשכה עד השעות הקטנות של הלילה.

בהתוועדות השתתפו גם בנות דוברות אנגלית המגיעות ללמוד בשיעורים באנגלית המתקיימים במדרשה אחת לשבוע ועם הזמן הופכות להיות חלק בלתי נפרד מבנות המדרשה כולה.

במשך חג החנוכה השתלבו הבנות בפעילות המבצעים ברחבי העיר ומידי ערב הדליקו נרות חנוכה עם מאושפזים בבית הרפואה ליס ובבית הרפואה לילדים דנה, נהנו מערב לביבות וסיימו את חנוכה בטיול מהנה בחיק הטבע ובשבת חוויתית ומיוחדת בצפון הארץ, וכפי שסיכמה אחת מהבנות: "אחרי חודש כסלו מלא אור עפי שחווינו בבית שושנה יש לנו כח להאיר את השנה כולה".

המדרשה השיקה אתר חדש בימים אילו, בו מופיע כל המידע לטובת מי שמעונינת להצטרף ללימודים בתנאי מגורים, או כאקסטרנית וכן למי שמעונינת בשיעורים מסוימים בלבד.

בנות איכותיות המחפשות מקום רציני ללמוד ולהתקדם מוזמנות ליצור קשר באמצעות האתר, או בטלפון: 037656005, או 0528785361.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.