מערכת COL | יום כ"ח כסלו ה׳תשע״ו 10.12.2015

שיא חדש ב"הקהל" ופרסומי ניסא: אלפים גדשו את כיכר רבין

גם בשנת ה"הקהל" הנוכחית, בה נערכים אירועים המוניים רבים על-ידי שלוחי הרבי, אירוע כזה עוד לא נראה: אלפי תושבי תל-אביב, אנשים נשים וטף, גדשו את כיכר רבין, באחד ממעמדי ה"פרסומי ניסא" הגדולים ביותר בארץ, ששילב בתכו קביעת שיא גינס חדש בסיבוב סביבונים ● האירוע אורגן על-ידי חב"ד תל-אביב באישור ובסיוע עיריית תל-אביב ובחסות אתר חדשות חב"ד העולמי COL  שיא גינס בסיבוב סביבונים
שיא חדש ב
נשבר שיא גינס לסיבוב סביבונים בתל-אביב, אמש (צילומים: אריאל אוחנה)

גם בשנת ה"הקהל" הנוכחית, בה נערכים אירועים המוניים רבים על-ידי שלוחי הרבי, אירוע כזה עוד לא נראה: אלפי תושבי תל-אביב, אנשים נשים וטף, גדשו את כיכר רבין בתל-אביב, באחד ממעמדי ה"פרסומי ניסא" הגדולים ביותר בארץ.

בתוך ימים ספורים מאז אישרה עיריית תל-אביב את שיתוף הפעולה עם המיזם, הפיקו במרכז חב"ד בתל-אביב, בראשות השליח הרב יוסף גערליצקי, יחד עם ישיבת חב"ד 'חזון אליהו' בתל-אביב בראשות ראש-הישיבה השליח הרב מאיר אריה שמרלינג ותלמידי הישיבה, ואתר חדשות חב"ד העולמי COL, את האירוע המרשים של הדלקת החנוכיה הגבוהה בארץ, יחד עם קביעת שיא גינס חדש בסיבוב סביבונים, שחולל הד תקשורתי אדיר.

מאות הורים תל-אביביים וילדיהם נראו נוהרים לכיכר בשעה היעודה, כשהם תמהים לשאלתנו לאן פניהם מועדות: "מה זאת אומרת, הולכים לחב"ד, לחגוג חנוכה!". האטרקציה של שבירת שיא גינס, רק הוסיפה לפופולריות הגדולה של ההדלקות האהובות של חנוכיות חב"ד המרכזיות בכל רחבי העיר. "אתמול הדלקנו עם חב"ד בכיכר 'הבימה', שלשום ב'שרונה', ובנר ראשון היינו בכיכר דיזנגוף", סיפרה לנו אם נלהבת, "בלי ההתרגשות והכיף בהדלקה של חב"ד זה לא 'חנוכה'"...

על משמעות ה"הקהל", ודברי התעוררות "למען ישמעו ולמען ילמדו ויראו את ה'", שמע הקהל ממנחה הארוע השליח הרב שאול רייצס. ילדי ישראל אמרו את 12 הפסוקים כשכל הקהל חוזר אחריהם מילה במילה.

כדי לגשת אל הדלקת נר רביעי של חנוכ הוזמנו אל המנוף שליחו הראשי של הרבי לתל אביב ורב קהילת חב"ד בת"א הרב יוסף גערליצקי שליט"א, השליח הרב מאיר אריה שמערלינג ראש ישיבת חזון אליהו  ואורח הכבוד שהגיע במיוחד להדלקה, הנגיד המפורסם מזכה הרבים ר' יצחק מירילאשוילי שהגיע עם בני משפחתו לאירוע ההיסטורי.

ממרומי המנוף  בחר הרב גרליצקי לדבר על המהפכה שחולל הרבי בכל נושא החנוכה, יחד עם נושא החינוך היהודי. הנגיד מירילאשוילי כובד בהדלקת החנוכיה הגדולה, בדבריו  הביע התפעלותו מהקהל העצום ולאחר מכן ניגש לברך  כשאת ה"א-א-אמן" של הקהל על הברכות שמעו בכל איזור מרכז העיר...

על מלאכת השמחה הרבה, שמחת החג ושמחת ה"הקהל", הופקד הזמר החסידי ר' שמחה פרידמן, שהרקיד את ההמונים בשמחה חסידית אמיתית. בהפסקות בין הריקודים נהנו הילדים גם מהופעות פעלולים ולהטוטי אש, ומביצועים מיוחדים של שיירת "אופני האור" – על-ידי תלמידי ישיבת חב"ד 'חזון אליהו'.

לאחר השמחה והריקודים נתנה יוזמת ומארגנת האירוע, השליחה הרבנית מינדי שמרלינג, את האות – והקהל הצטופף במתחם המיועד, כדי לקיים את מנהג ישראל של משחק הסביבונים. כל משתתף שנרשם מראש קיבל סביבון, ובהנחיית הת' נחום גרליצקי והת' זאבי רוזבלום התחיל הקהל להתכונן לקראת שבירת השיא.לאחר ספירה לאחור בעברית ובאנגלית, סיבבו 1200 המשתתפים את סביבוניהם לפרק הזמן המינימלי הדרוש – 10 שניות, ואת קביעת השיא החדש חגגו הקהל בסבב נוסף של שירה וריקודים.

כל אחד מן המשתתפים קיבל ערכה ובה מלבד הסביבון גם תעודת משתתף בקביעת שיא גינס, מטבע שוקולד וסופגניה תרומת מאפיית "הצבי".

כלי תקשורת רבים באו לסקר את האירוע, שהביא את בשורת המהפכה שחולל הרבי לתל-אביב ולכל רחבי הארץ. האירוע ההיסטורי שיירשם בתולדות כיכר רבין, נערך בחסות עיריית תל-אביב, מרכז חב"ד ליובאוויטש תל-אביב, הקרן לקידום מורשת ישראל בת"א ואתר החדשות העולמי COL. על הפקת האירוע: חברת צבעים תיירות והפקות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.