מערכת COL | יום כ"ז כסלו ה׳תשע״ו 09.12.2015

חגיגה בתל-אביב: נשבר שיא גינס בסיבוב סביבונים

לרגל שנת הקהל, מרכז חב"ד תל אביב, בשיתוף עם עיריית ת"א ואתר חדשות חב"ד העולמי - COL, יצאו במיזם ענק לכבוד חנוכה: שבירת שיא גינס, בו סובבו סביבון 1200 אנשים וילדים יחד ● כל נרשם קיבל בכניסה, המיועד לציבור הרחב, ערכה מיוחדת ובה סביבון וסופגניה, מתנת מאפיית הצבי ואף תעודת השתתפות בשיא ●  החגיגה שתסובב את תל-אביב
חגיגה בתל-אביב: נשבר שיא גינס בסיבוב סביבונים

לרגל שנת הקהל, מרכז חב"ד תל אביב, בשיתוף עם עיריית תל-אביב ואתר חדשות חב"ד העולמי - COL, יצאו במיזם ענק לכבוד חג החנוכה: שבירת שיא גינס, בו יסובבו סביבון 1200 אנשים וילדים יחד.
 
האירוע, המיועד לציבור הכללי (שלוחים - ניתן לשלוח מקורבים לאירוע), נערך היום בכיכר רבין, נר רביעי של חנוכה, במהלכו המשתתפים סובבו כל אחד את הסביבון שקיבל, במתחם שיעוצב במיוחד לכך, ובמקום הוצב מסך ענק שיקרין את תיעוד בשורת השיא החדש.
 
השיא האחרון עומד על 846 אנשים שסיבבו יחד סביבון. כוונת המארגנים הצליחה: לעבור את המספר ולהגיע ל-1200, כדי להגביר את המודעות העולמית לנס החנוכה.

במהלך האירוע התקיימה - כמידי ערב - הדלקת חנוכית הענק שכבר הוצבה בכיכר מהצהריים ולאחריה מופע מוזיקלי של הזמר שמחה פרידמן ופעלולי אש לרגל חג האור.

"החיבור של כל גווני האוכלוסיה באירוע כל כך מעניין ייתן לנו כח בימים לא פשוטים אילו, ויביא לאחדות במיוחד בשנה זו שנת הקהל בסימן 'הקהל את העם האנשים והנשים והטף'", אמרו מארגני האירוע.

הארגון נערך תחת מרכז חב"ד ת"א, בראשות הרב יוסף גערליצקי ויוצא לפועל ע"י הרב מאיר-אריה שמערלינג, ראש-ישיבת 'חזון אליהו' ובחורי הישיבה. על הפקת האירוע: צבעים תיירות והפקות.

כל נרשם קיבל בכניסה לאירוע ערכה מיוחדת ובה סביבון וסופגניה, מתנת מאפיית הצבי, ואף תעודת השתתפות בשיא.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.