מערכת COL | יום כ"ו כסלו ה׳תשע״ו 08.12.2015

הרב רוזנבלט אירח את הרב הראשי לישראל

הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו החל את ביקורו בארוחת צהריים משותפת עם הרב רוזנבלט. הרב הראשי התעניין בהרחבה בפרטי עבודת הרבנות במועצה האזורית והבטיח לסייע ● בהמשך, נערך האירוע המרכזי בו שולב סיום מסכת שבת שנלמדה בשיעור קבוע של הרב רוזנבלט עם חברי הקהילה וסיום הרמב"ם הרב רוזנבלט
הרב רוזנבלט אירח את הרב הראשי לישראל
הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו החל את ביקורו בארוחת צהריים משותפת עם הרב רוזנבלט. הרב הראשי התעניין בהרחבה בפרטי עבודת הרבנות במועצה האזורית והבטיח לסייע.

לאחר הארוחה יצאו הרבנים לסיור כשרות במפעל תה ויסוצקי הנמצא תחת כשרותו המהודרת של הרב רוזנבלט. במפעל קידם את פניהם הבעלים מר שלום זיידלר אשר הציג והסביר את תהליך הייצור וההקפדה המיוחדת על רמת הכשרות הגבוהה לטובת ציבור המהדרין.

בשלב הבא של הסיור הגיע הרב הראשי לביתו של המרא דאתרא הרב רוזנבלט בגבעת אבני שם קידמו את פניו חמיו של הרב רוזנבלט הגאון החסיד הרב ישעיהו הרצל הרב הראשי לנצרת עילית ונציגי הציבור חברי מליאת המועצה האזורית גליל תחתון , הועד המקומי של גבעת אבני וועד בית הכנסת. נציגי הציבור שיתפו את הרב בנעשה בתחומי הדת בגבעת אבני ובאזור כולו בראשות המרא דאתרא.

בהמשך יצאו כולם לארוע המרכזי שהתקיים בבית הכנסת הגדול בגבעת אבני. בארוע שולבו שלוש שמחות. שמחת חג הגאולה, סיום מסכת שבת שנלמדה בשיעור קבוע של הרב רוזנבלט עם חברי הקהילה וסיום הרמב"ם העולמי.

את הארוע הנחה בטוב טעם חבר ועד בית הכנסת מר דוד בל אשר הזמין את המרא דאתרא הרב רוזנבלט לפתוח בעניינו של יום ובסיום המסכת. לאחר מכן הוזמן הרב הרצל לעשות את סיום הרמב"ם. הרב הרצל כדרכו שילב את הסיום בפנינים ופרפראות. הרב הראשי לישראל נשא את המשא המרכזי וכדרכו בקודש ריתק את הקהל שעה ארוכה.

בסיום העניק הרב רוזנבלט יחד עם יו"ר הועד המקומי ויו"ר ועד בית הכנסת לרב הראשי מזכרת מיוחדת מהביקור, תמונה יפהפיה מבית הכנסת בגבעת אבני.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.