מערכת COL | יום כ"ד כסלו ה׳תשע״ו 06.12.2015

התוועדות י"ט כסלו המרכזית בצפת

מאות מתושבי צפת התאספו באולם מלון "המצודה" שבמרכז העיר צפת לסעודת מצווה חגיגת לכבוד חג הגאולה י"ט כסלו ● ההתוועדות אורגנה על ידי אגודת קרית חב"ד, ונוהלה על יד השליח הרב חיים קפלן  סיקור, גלריה
התוועדות י
מאות מתושבי צפת התאספו באולם מלון "המצודה" שבמרכז העיר צפת לסעודת מצווה חגיגת לכבוד חג הגאולה י"ט כסלו.

ההתוועדות אורגנה על ידי אגודת קרית חב"ד, ונוהלה על יד השליח הרב חיים קפלן.

אורח ההתוועדות היה רבו של היישוב מעלה אפרים, השליח הרב מנחם גליצנשטיין, כאשר יחד איתו ישבו בראש ההתוועדות הרב הראשי לצפת הרב שמואל אליהו, הרב של קהילת חב"ד הרב מרדכי ביסטריצקי, הרב של יסוד המעלה השליח הרב יעקב רייצעס, רב המועצה האזורית גליל תחתון הרב ישראל רושצקי, השליח המשפיע הרב אלתר אליהו הכהן פרידמן, ראש כולל טאלנא בצפת הרב יחזקאל שימון, רב פיקוד צפון הרב אברהם אוחנונה, חברי מועצת העיר ואישי ציבור נוספים.

ההתוועדות נפתחה בדבר מלכות - שיחת קודש של הרבי שהוקרנה על המסכים, ולאחריה נערך סיום מחזור ל"ד בלימוד הרמב"ם על ידי הרב אליהו, שהוסיף וקישר את סיום ההלכות בימות המשיח עם הפצת תורת החסידות שחוגגים בי"ט כסלו, והרב ביסטריצקי פתח את מחזור הלימוד הל"ה עם ההלכות הראשונות, וקישר אותם לעניני היום, ההתעסקות בתורה, גמ"ח ותפילה בציבור - הקשורה עם פדה בשלום.

אורח הרב גליצנשטיין התוועד ארוכות בעניינו של יום וחשיבות הפצת ולימוד תורת החסידות, כאשר דבריו מתובלים בסיפוריים חסידיים מרתקים.

בהמשך דיברו גם הרבנים רייצעס ורושצקי, שעוררו את המשתתפים ללימוד חסידות, כאשר הרב רייצעס מציין שבי"ט כסלו שנה זו מלאו 40 שנה להכרזה של הרבי על שליחת שלוחים לצפת ולירושלים. בין גברא לגברא ניגן בעל המנגן ר' גד קולטון ניגוניים חסידיים כאשר הקהל כולו מצטרף בשירה ובריקודים.

עם תום החלק הרשמי של ההתוועדות המשיך הרב פרידמן בהתוועדות חסידית מרתקת במשך שעות ארוכות אל תוך הלילה, כאשר רשמי ההתוועדות המיוחדת ממשיכים להדהד בכל רחבי העיר עוד ימים ארוכים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.