מערכת COL | יום כ"ד כסלו ה׳תשע״ו 06.12.2015

"הפקיר עצמו לעניני כ"ק אדמו"ר" ● הרב מנחם וולפא

"מפעים ממש, לראות את ה"ונפלינו", של הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב, שנבחר אישית - ולא בכדי, ע"י הרבי בעצמו, לעמוד בראש ארגון וניהול הפעילות, להפצת המעיינות באה"ק... ובפרט במהלך האחרון, בו קבל על עצמו, בשקט נפשי ובנחישות פנימית, לשאת אישית בכל תוצאה; ולנתב את כל האחריות כולה, לעצמו ● ובזה מתבטא ממש, המענה הנדיר והמופלא בכתי"ק מהרבי, על הרב אהרונוב: "הפקיר עצמו לעניני כ"ק אדמו"ר" ● הרב מנחם ולפא השליח הראשי בנתניה במאמר על הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב "הפקיר עצמו לעניני כ"ק אדמו"ר"
הרב מנחם ולפא והרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב
הרב מנחם ולפא
השליח הראשי בנתניה

בתוך מכלול הדבורים והמחשבות, על ההתנהלות והמסקנות המעשיות בענינו של יו"ר אגו"ח וצאגו"ח, הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב, יש להוסיף את המבט החסידי של העניין; ואיך שאנו השלוחים רואים זאת, בחיי היום יום.

מפעים ממש, לראות את ה"ונפלינו", של אדם נדיר זה. שנבחר אישית - ולא בכדי, ע"י הרבי בעצמו, לעמוד בראש ארגון וניהול הפעילות, להפצת המעיינות באה"ק. כיצד הוכיח, בעבודה מסורה ומאומצת, במהלך שנים רבות, מידי יום ביומו, תוך מאבקים אין קץ, את נאמנותו המוחלטת למשלח, בכל מצב ובכל תנאי.

ובפרט במהלך האחרון, בו קבל על עצמו, בשקט נפשי ובנחישות פנימית, לשאת אישית בכל תוצאה; ולנתב את כל האחריות כולה, לעצמו. (וכפי שהתבטאו, אותם שליוו את כל הפרשה באופן אישי - מראשיתה, ש"הרב אהרונוב הסתער ונשכב בגופו על הרימון שנזרק, בכדי שלא יפגעו חיילים אחרים"...); ובכך לאפשר לכל המערכת; ולנו השלוחים הרבים, להמשיך ולהוסיף ביתר שאת וביתר עז, בעבוה"ק, בלי שתיפול שערה מראש איש ארצה. ובלי שתהיינה הגבלות כל שהן, ח"ו, במוסדות ובפעילות הקודש.

ובזה מתבטא ממש, המענה הנדיר והמופלא בכתי"ק מהרבי, על הרב אהרונוב: "הפקיר עצמו לעניני כ"ק אדמו"ר".

אנו מאמצים את ידיו, בהערכה אמיתית והכרת תודה; ויודעים ובטוחים, שהרבי אינו נשאר בעל חוב. ומברכים ומתפללים, שירעיף לו ה' יתברך ברכותיו, לישועה גדולה בקרוב, בכל המצטרך, באתהפכא ולכתחילה אריבער.

ובטוב הנראה והנגלה. שיאמרו הכל, יד ה' עשתה זאת; והגדיל והפליא ה' לעשות בארץ. ומתוך שמחה וטוב לבב.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.