מערכת COL | יום כ"ד כסלו ה׳תשע״ו 06.12.2015

התוועדות הקהל טרנס אטלנטית של תפארת מנחם ביתר וחיידר-נט

זה מרגש, זה אמיתי: התוועדות הכי מרגשת שאפשר להעלות על הדעת נערכה ביוזמת תלמידי כיתה ד' בחיידר חב"ד ביתר – תפארת מנחם. תלמידי כיתה ד', ארחו את תלמידי כיתה ד' מהחיידר-נט בהתוועדות סוחפת, שמחה ומרגשת ● התוועדות חובקת תבל, מביתר עילית, ועד: סין, גרמניה, קאזאן, ניז'ני, בישקק, אזרביג'אן, סלובקיה, בריאנסק, אוסטרליה, רוסטוב, וטומסק  התוועדות טרנס-אטלנטית
התוועדות הקהל טרנס אטלנטית של תפארת מנחם ביתר וחיידר-נט
זה מרגש. זה אמיתי.

התוועדות הכי מרגשת שאפשר להעלות על הדעת נערכה ביוזמת תלמידי כיתה ד' בחיידר חב"ד ביתר – תפארת מנחם.

תלמידי כיתה ד' בראשות המחנך הוותיק וחבר הנהלת המוסד, ארחו את תלמידי כיתה ד' מהחיידר נט בהתוועדות סוחפת, שמחה ומרגשת.

את ההתוועדות בכשרון רב הרב מוטי שיינר שנפגש עם התלמידים השלוחים על בסיס יומי...
ההתוועדות נפתחה בדברי ברכה על ידי הרב יצחק שיינר שלא הסתיר את ההתרגשות שלו מהמפגש ה'אמיתי' עם ילדי השלוחים מכל קצווי תבל.

לוי גרינברג – סין, לוי וולף, גרמניה, שמוליק דייטש – גרמניה, שימי גורליק – קאזאן, לוי יצחק ברגמן – ניז'ני נובגוראד, איצה רייכמן – בישקק, מוטי סגל – אזרביג'אן, מענדל שטיפל – סלובקיה, מוישי זקלס – בריאנסק. לוי יצחק וייט – אוסטרליה. ארי סטולין – רוסטוב. ראובן קמינצקי – טומסק.

הרב שיינר הזמין את תלמידי כיתתו (30 תלמידים כן ירבו) לגשת אחד אחד, לעמוד מול מצלמת המחשב והמיקרופון ולהציג את עצמם. התלמידים ניגשו בהתרגשות רבה ואמרו את שמם. בין התלמידים נצפו תלמידים שהם עצמם שלוחים בארץ. התלמיד... כהן שליח בחברון, התלמיד... שליח בכרמי צור. התלמיד.... שליח בבת עין ועוד.

כעת הגיע תורם של תלמידי החיידר נט להציגו את עצמם, את עיר השליחות, וכן פרטים מענינים נוספים; השפה המדוברת, המטבע, מזג אויר והשעה הנוכחית.

חיידר 'תפארת מנחם – חב"ד ביתר' נערך לכך מבעוד מועד מבחינה טכנולוגית והעמיד לרשות הכיתה ציוד חדשני ואיכותי שיאפשר לכל התלמידים לראות בהגדלה (מסך ענק), לשמוע ולהשמיע באיכות מקסימלית את ההתוועדות ואת הניגונים המשותפים. הרב מיירס – שהינו מומחה בתחום המיחשוב – נענה לבקשת ההנהלה לגבות מבחינה מקצועית את התפעול של התוכנית מתחילתה ועד סופה.

היתה זו הזדמנות 'לגעת' בילדים השלוחים; להפנים ולחוש מה עובר על ילדים שלוחים ואיזו מסירות נפש נדרשת מהם ביום יום. התלמידים גם התפעלו מאוד לצפות בשלג שיורד בערים הקפואות, בחושך שכבר ירד על ערי המזרח (התלמיד איצ'ה רייכמן כיוון את המצלמה לחלון החדר וכולם ראו את הכוכבים שירדו על שמי בישקק). כשהתלמידים ניסו להגות את עיר מגוריו של לוי ברגמן 'ניז'ני נובגוראד' לקח להם לא מעט זמן... אבל זה גרם לכולם להעלות חיוך ענק.

ההתוועדות הסתיימה בריקוד סוחף של תלמידי החיידר בארץ, ועליהם הצטרפו התלמידים השלוחים כל אחד ממקומו, מי בבית חב"ד, מי במשרד בית הספר היהודי בעיר ומי בבית.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.