מערכת COL | יום כ"א כסלו ה׳תשע״ו 03.12.2015

כשהרבי התבטא: "מחפש את קירבתו" ● הרב נפתלי רוט

"יש אנשים זכורים, יש אנשים נזכרים, ויש אנשים שחקוקים בלבבות. הרב אהרונוב חקוק בלבבות מאות השלוחים ורבבות יהודים. במהפכה הגדולה שחולל בהקמת מאות בתי חב"ד בכל רחבי הארץ, ובתנופה הגדולה והמרשימה במבצעי הרבי" ● הרב אהרונוב זכה למאות מענות קודש נדירים ומיוחדים מהרבי שאת חלקם זכיתי לראות. אחד המענות לאחד מחשובי החסידים היתה: "אני מחפש את קירבתו" ● הרב נפתלי רוט בטור על יוסף יצחק אהרונוב  מחפש את קירבתו
כשהרבי התבטא:
צילום: יוסי בלשניקוב
הרב נפתלי רוט
מנהל המרכז חינוכי חסידותי בירושלים

בעוד מספר ימים נשב כולנו ליד נרות החנוכה ונקשיב לסיפורם של הנרות, שזמן הדלקתם משתשקע החמה לפי שעניינה להאיר את החושך , ומקומה על פתח ביתו מבחוץ - להאיר את החוץ דווקא. "נר חנוכה משמאל (הפתח)" - להאיר אף את השמאל.

תוכנם של הדברים מתפרשים היטב על ידידנו ידיד כל חסיד וידיד כל יהודי השליח הראשי של הרבי בארה"ק הרה"ח ר' יוסף יצחק הכהן אהרונוב שזכה למלאות כמה וכמה שליחויות מיוחדות מהרבי ברחבי תבל, שליח שכל כולו מסירות נפש, חדור בכל נימי נפשו לעבודת השליחות, מקושר לרבי באופן בלתי מסויג מסור ונתון בכל עת ובכל רגע למלא את השליחות להאיר את העולם באור תורת החסידות בהפצת המעיינות ובהפצת היהדות.

יש אנשים זכורים, יש אנשים נזכרים, ויש אנשים שחקוקים בלבבות, הרב אהרונוב חקוק בלבבות מאות השלוחים ורבבות יהודים. במהפכה הגדולה שחולל בהקמת מאות בתי חב"ד בכל רחבי הארץ, בתנופה הגדולה והמרשימה בהבאת מבצעי הרבי "לכל אחד מכל הלב" הניכרת בכל פינה, הבאת השמחה בכל חג לכל שכבות העם לאזרחים בכלל ולאנשי הצבא והביטחון בפרט, הפצת אור היהדות במאור פנים ובמעוף שאין לו אח ורע, כל אלו הם רק חלק מזכויותיו הרבים.

בנימה אישית, למעלה משלושים שנה עובדים אנו יד ביד ובזכותו קיימנו במהלך השנים אלפי אירועים ופעילויות שהיו לחלון הראווה של תנועת חב"ד באה"ק, והיוו סמל, דוגמא ומופת להפצת המעיינות, כדוגמת, חידוני תרי"ג מצוות לילדי הת"תים מכל החוגים, ועידת המחנכים השנתית שהרימה את קרנם של שלוחי הרבי בשדה החינוך, מבצעי חינוך בכל מוסדות החינוך, התהלוכה המרכזית בל"ג בעומר לרבבות ילדי תשב"ר, שמחת בית השואבה הגדולה בעולם ברחובה של עיה"ק ירושלים, שמשכה אליה אלפים רבים מכל החוגים. הרב אהרונוב היה הנחשון לקיומם של מבצעי התורה בישיבות שקנתה לה שם בעולם כולו. והרשימה ארוכה, פעילויות שנמשכות עד היום ומהווים מודל לחיקוי בכל רחבי תבל.

הרב אהרונוב זכה למאות מענות קודש נדירים ומיוחדים מהרבי שאת חלקם זכיתי לראות. אחד המענות לאחד מחשובי החסידים היתה: "אני מחפש את קירבתו".

נאמר ונכריז בגאון, אשרי מי שזכה להיות בקרבתו, כולנו כאיש אחד בלב אחד חייבים לו את הכרת הטוב והננו תקוה ותפילה שיזכה להמשיך ולהוביל את המערכה מוסיף והולך מוסיף ואור כמצוות ימי החנוכה הבעל"ט.

הטור פורסם בשבועון "כפר חב"ד"
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.