מערכת COL | יום כ' כסלו ה׳תשע״ו 02.12.2015

'התמים', גרסת תשע"ו: 'ועד התמימים' הרים את הכפפה

ההפתעה שהדהימה את אלפי ה'תמימים': 'ועד תלמידי התמימים העולמי' הפיק בימים אלו בשיתוף עם 'פעילי חב"ד' את 'תחיינו', מגזין חסר תקדים מסוגו, המודפס על נייר משובח ומתפרש על פני 88 עמודים מרהיבים. כל הפרטים  מגזין 'תחיינו'
'התמים', גרסת תשע

'ועד תלמידי התמימים העולמי' הפיק בימים אלו בשיתוף עם 'פעילי חב"ד' את 'תחיינו', מגזין חסר תקדים מסוגו, המודפס על נייר משובח ומתפרש על פני 88 עמודים מרהיבים.

המגזין, מביא לראשונה עשרות תמונות מרהיבות של הרבי מארכיונה העצום של חברת המדיה החבדית jem, שטרם שזפתן עין, לצד מסמכים וכתבי יד נדירים בפרסום ראשון.

בין היתר, מתפרסמים בו: ראיון מאלף עם הגה"ח הרב יהודא ליב שפירא, ראש הישיבה הגדולה במיאמי רבתי, ומצוות ה'חוזרים' וה'מניחים', הפורש זכרונות מרגעים נדירים להם היה עד אצל הרבי, ועונה לשאלות השקפה יסודיות בהתקשרות לרבי אחר ג' תמוז; יריעה מרתקת הפורשת את סיפור הקשר המפעים עם הרבי לו זכו תלמידי התמימים שלמדו ב770 בשנות הנשיאות הראשונות; "ספר הבנים" - צוות ההוצאה לאור של "ספר השלוחים" ומזכירו של הרבי הרב יהודה קרינסקי חושפים את המעורבות הגדולה של הרבי בכל שלבי העריכה.

הכתבה המרכזית המתפרסמת במגזין היא אודות "מבצע תפילין". לצד תמונות ארכיון נדירות, נפרסים על פני עשרים עמודים סיפור השתלשלות המבצע, הביטויים הנדירים של הרבי, וכיצד הפך מבצע תפילין לחלק בלתי-נפרד משגרת החיים החבד"יים. הכתבה הייחודית מתפרסמת לקראת ההתעוררות הגדולה במבצע תפילין של 'פעילי חב"ד' בימי החנוכה.

טור מיוחד המתפרסם בכתבה, הוא מאת השליח הנודע הרב משה פעלער, השליח הראשי למדינת מיניסוטה הקורא לכל חסיד: "לא לצאת מהבית בלי תפילין".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.