מערכת COL | יום ג' שבט ה׳תשס״ה 13.01.2005

צאצאי כ"ק אדמו"ר הזקן סיימו תורתו ושרו ניגוניו

מאות מצאצי כ"ק אדמו"ר הזקן נבג"מ זי"ע בעל התניא והשולחן ערוך התכנסו במוצאי שבת קודש וארא למלוה מלכה השנתית של "איגוד צאצאי כ"ק אדמו"ר הזקן בעל התניא והשולחן ערוך". "זה המוצאי שבת קודש הכי סמוך לכ"ד טבת שחל השנה ביום הרביעי" אמר הרב שמואל מנחם מענדל בוטמאן יושב ראש של איגוד צאצאי כ"ק אדמו"ר הזקן. הוא גם הדגיש שהרבי אומר שיש לפרשת וארא שייכות מיוחדת לאדמו"ר הזקן ששמו מרמז על "שני אור" נגלה ונסתר ובחינת האור נמצא גם בשם הפרשה-- "וארא".
צאצאי כ
"בסוד שיח". מימין: הרב דבעלעד, הרב יוסף טויסיג, הרב פנחס טוורסקי, אחיו של אדמו"ר מסקווירא-בורו פארק והרב חיים יהודה בעק, הרב דעדת טשרקס
נאמו במשך הערב הרב שלמה יהודה סגל, ר"מ באהלי מנחם, הרב יוסף סמיועלס, שליח במילווקי, הרב שמואל סמיועלס משפיע בקראון הייטס, הרב חיים יהודה בעק, הרב של קהילת טשרקס, מגזע הרה"ק ר' יעקב ישראל מטשרקס, חתנו של כ"ק אדמו"ר האמצעי נבג"מ, הרב עמרם קליין, מגזע כ"ק אדמו"ר האמצעי, הרב יוסף טויסיג תלמידו של האדמו"ר מקלויזנבורג זצ"ל שהי' מגזע כ"ק אדמו"ר האמצעי. הצאצאים סיימו את השלחן ערוך כ"ק אדמו"ר הזקן,התחילו אותו מחדש וחילקו אותו לצאצאים, ניגנו את עשרת ניגוני כ"ק אדמו"ר הזקן ,התייחדו עם זכרו והדגישו את הזכות ואת האחריות להיות מצאצאי כ"ק אדמו"ר הזקן נבג"ם. עשרת הניגונים נוגנו על ידי המנגנים הצאצאים הרב שלום דובער שניאורסאהן, בנו הרב מנחם מענדל שניאורסאהן וחתנו הרב יעקב הרצוג, הרב מנחם מענדל בוימגרטן ובנו הרב שניאור זלמן בוימגרטן כשהצאצאים משתתפים עמהם בשיר. הי' מחזה מרהיב ומרתק לראות צאצאי כ"ק אדמו"ר הזקן שרים ניגוניו ובפרט ניגונו המיוחד בן ארבע הבבות. "היה בזה משום השראה מרוממת מיוחדת במינה" אמר אחד הצאצאים. הרב שמואל בוטמאן הודה לבנו הרב יוסף יצחק בוטמאן על אירגון וסידור סעודת המלוה מלכה, "זכות כ"ק אדמו"ר הזקן תעמוד לו בכל מכל כל". הדגשה מיוחדת ניתנה לזה שאדמו"ר הזקן הוא הראשון והרבי הוא השביעי, ואדמו"ר הזקן, הראשון, התחיל את עבודת רבותינו הקדושים להכין את העולם לגאולה השלימה והרבי, השביעי, הוא זה שמביא את הגאולה למטה מעשרה טפחים בפועל ממש.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
ציון זכות ראשונים
ג' שבט ה׳תשס״ה
יש לציין ולהזכיר את מייסד ויוזם ויו"ר איגוד צאצאי רבנו הזקן
הוא הרב שמואל אלעזר היילפרין
רבה של שכונת בית ישראל בי-ם
תודה מ ש סלונים ירושלים
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.