מערכת COL | יום י"ג כסלו ה׳תשע״ו 25.11.2015

שעות אחרונות: כולנו מתגייסים לאבטחת שלוחי חב"ד בשבדיה

הקמפיין יוצא לדרך: מאות עמיתים שלוחים, ידידים ומוקירים מכל רחבי העולם התגייסו לקמפיין ענק: אבטחה הולמת לרב שניאור קסלמן ולבני משפחתו, שלוחי חב"ד במאלמאו שבשבדיה, כך שיוכלו להמשיך במלאכת הקודש שלהם בשירותם של כ-1500 היהודים שבמאלמו וסביבתה ● הרב קסלמן, שהוכתר לא מכבר כ"קרוב לוודאי היהודי הנרדף ביותר באירופה",  הוא הסמל הבולט ביותר ליהדות חיה, בעיר שידועה בעוינותם האנטישמית ● 300,000 דולר הוא היעד שהוצב. הודות לכמה תורמים נדיבים, כל דולר של תרומה שיתקבל בעשרים וארבע השעות הקרובות - יוכפל  שלוחי חב"ד בשבדיההצצה נדירה: כך מתמודד שליח חב"ד בשבדיה. מיוחד כולנו מתגייסים לביטחון משפחת השליח. ליחצו כאן
שעות אחרונות: כולנו מתגייסים לאבטחת שלוחי חב
הרב שניאור זלמן קסלמן על רקע שוטרים בשבדיה

בעוד ההלם מאירועי הטרור העולמי האחרונים שוקע לאטו, בעבור בני הקהילה היהודית בשבדיה, המודעים מאז ומעולם לעמדתם הפגיעה כשעיר לעזאזל לכל חוליי העולם - המתח רק הולך וגובר.

לשלוחים רב שניאור ולרבנית רייזל קסלמן, אין זו בעיה מופשטת בלבד, אלא חשש אמיתי ודחוף.

הרב שניאור, שהוכתר לא מכבר כ"קרוב לוודאי היהודי הנרדף ביותר באירופה",  הוא הסמל הבולט ביותר ליהדות חיה, בעיר שידועה בעוינותם האנטישמית של תושביה המוסלמים.

מאות עמיתים שלוחים, ידידים ומוקירים מכל רחבי העולם התגייסו למטרה החשובה הזו - אבטחה הולמת לרב ולבני משפחתו, כך שיוכלו להמשיך במלאכת הקודש שלהם בשירותם של כ-1500 היהודים שבמאלמו וסביבתה.

300,000 דולר הוא היעד שהוצב. הודות לכמה תורמים נדיבים, כל דולר של תרומה שיתקבל בעשרים וארבע השעות הקרובות - יוכפל.

כולנו מתגייסים לביטחון משפחת השליח. ליחצו כאן

"הם החיילים העומדים בחוד החנית של השליחות באירופה ובעולם כולו", אומר אחד החברים המעורב במשימת הגיוס שאותה מובילים השלוחים לסקנדינביה.

"עלינו, יהודי העולם כולו, לשגר מסר חד ובהיר לעולם - העם היהודי כאן כדי להישאר".

קהילות רבות באירופה, דרום אפריקה, אסיה וארצות הברית התחייבו ליעדים "קבוצתיים" למטרה חשובה זו. ועוד לפני פתיחתו הרשמית של הקמפיין (בשבע בערב שעון ישראל), החלו תרומות לזרום מרחבי הגלובוס.

"אבל... זה הכול או כלום... ואנחנו זקוקים לעזרתכם כדי להגיע לקו הסיום של הקמפיין, אומר אחד המארגנים. "אז היכנסו עכשיו לאתר הקמפיין, ותנו לשלוחים במאלמו להרגיש שאינם לבד בחזית מול האנטישמיות באירופה".

בבית-חב"ד ציינו ש"בשל מחויבתו ועזרתו של הרב משה קוטלרסקי, הצלחנו לקבל את החלק העיקרי של הסכום הנדרש, כאשר כעת נותר לנו לגייס 300 אלף דולר".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.