מערכת COL | יום י"ב כסלו ה׳תשע״ו 24.11.2015

במעמד מרגש: מבצע ענק נחתם בישיבת חב"ד באור יהודה

בישיבת 'תומכי-תמימים' בעיר אור יהודה (ישיבה קטנה), בראשות ראש-הישיבה הרב שלום-דובער הנדל, סיכמו בסיפוק רב את המבצע התורני הגדול ● באירוע חגיגי ורב-רושם שנערך בזאל הישיבה, השתתפות התלמידים הנרגשים והוריהם, לצד רבני הישיבה ● במהלך המעמד הוכרזו חתן תורה וסגניו  ישיבת חב"ד באור יהודה
במעמד מרגש: מבצע ענק נחתם בישיבת חב
בישיבת 'תומכי-תמימים' בעיר אור יהודה (ישיבה קטנה) סיכמו בסיפוק רב את המבצע התורני הגדול באירוע חגיגי ורב-רושם שנערך בזאל הישיבה, בהשתתפות התלמידים הנרגשים ורבני הישיבה, בראשות הרב שלום-בער הנדל.

במסגרת המבצע, למדו כחמישים 'תמימים', תלמידי הישיבה, את מסכת גיטין בעל-פה. כ-15 מתוכם קיבלו תעודת הצטיינות לצד מילגה כספית מיוחדת. חלק מהמלגות הגיעו לסכום של 2000 שקלים לבחור!

במהלך החגיגה הוכרזו שמותיהם של חתן המבצע וארבעה סגנים. אלה הוזמנו לעלות לבמה ולקבל תעודה מיוחדת, הראויה לתואר הייחודי.

בחגיגה של תורה, שנערכה כאמור בהיכל הישיבה, השתתפו גם ההורים המאושרים שבניהם, ה'תמימים', קיבלו את תעודת ההוקרה מצוות הישיבה.

רגע מיוחד במעמד הנשגב, היה נאומו של הרב יצחק אלמליח, מרבני שכונת אור-יהודה, שחשף מופת אישי ומיוחד שהיה לו עם הרבי וקרא לתלמידים להתחזק בלימוד התורה.

הרב יצחק אקסלרוד, משפיע ראשי בישיבת 'תומכי-תמימים' באור-יהודה, הוזמן לסיים את הרמב"ם והרב אלמליח התכבד לפתוח את המחזור החדש.

את הנאום המרכזי נשא ראש-הישיבה הרב שלום-בער הנדל. "הנחת רוח הכי גדול לרבי הוא מכך שבחור לומד את המסכת שלומדים בישיבה בעל-פה", אמר הרב הנדל במהלך נאומו.

הרב אריק מלכיאלי, המרצה המפורסם, שבנו זכה בתואר 'חתן תורה', נשא נאום שחתם את המעמד, ובמהלכו עודד את ה'תמימים' להמשיך ללמוד בחיות ובהתרגשות רבה עודד את הנהלת הישיבה על מאמציה הכבירים למען חינוכם של ה'תמימים', בניו של הרבי.

את האירוע כיבד בנוכחותו שליח הרבי הרבי לאור יהודה, הרב מנחם-מענדל הכהן פרידמן.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.