מערכת COL | יום י"ב כסלו ה׳תשע״ו 24.11.2015

"יש לעודד את חברי הקהילות באירופה ולא להפיל עליהם מורא"

בתגובה על דבריו של הרב גיגי אתמול שאין עתיד ליהודי אירופה, אמר הרב מנחם מרגולין, מנכ"ל 'מרכז רבני אירופה': "יש לנו כבוד והערכה רבה לרב גיגי ואנו מאמינים שדבריו לא הובנו כהלכה. אנו נחושים להמשיך לפעול בכל המרץ על מנת לוודא ששלושת מליוני היהודים שחיים על יבשת אירופה יוכלו לחיות חיים יהודים גלויים ללא חשש  הקהילות באירופה
בתגובה על דבריו של הרב גיגי אתמול שאין עתיד ליהודי אירופה, אמר הרב מנחם מרגולין, מנכ"ל 'מרכז רבני אירופה': "יש לנו כבוד והערכה רבה לרב גיגי ואנו מאמינים שדבריו לא הובנו כהלכה. אנו נחושים להמשיך לפעול בכל המרץ על מנת לוודא ששלושת מליוני היהודים שחיים על יבשת אירופה יוכלו לחיות חיים יהודים גלויים ללא חשש.

"לצד החששות הכבדים בשל המצב הביטחוני אנו ערים להתפתחות עצומה של הקהילות היהודיות באירופה כפי שהיא מתבטאת בפתיחת עשרות בתי כנסיות חדשים, גני ילדים ובתי ספר, מקוואות טהרה ועוד.

"אנו נמשיך לדרוש מממשלות אירופה לאבטח את כל המוסדות והריכוזים היהודיים באופן מלא ולפעול ביד קשה כנגד כל גילוי אנטישמיות וטרור. האתגר הוא קשה אך כפי שהצלחנו לפעול לביטול איסורים על שחיטה וברית מילה ומינוי חדש של שליח מיוחד למאבק באנטישמיות מטעם האיחוד האירופאי נצליח גם לפעול לחיזוק ביטחונם האישי של יהודי אירופה.

"אנו מפצירים במנהיגי הקהילות היהודיות באירופה לחזק ולעודד את חברי הקהילות וחלילה שלא להפיל עליהם מורא", אמר הרב מנחם מרגולין מנכ"ל מרכז רבני אירופה
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.