מערכת COL | יום י' כסלו ה׳תשע״ו 22.11.2015

מעמד סיום הרמב"ם בישיבת תות"ל באר שבע ● גלריה

לרגל סיום המחזור הל"ד ותחילת המחזור הל"ה של תקנת לימוד הרמב"ם וכהוראת הרבי לערוך סיומי רמב"ם, נערך בישיבה קטנה תות"ל באר שבע ברוב פאר, כינוס הקהל ומעמד הסיום החגיגי והמפואר לרגל סיום הרמב"ם. סיקור  סיום הרמב"ם בבאר שבע
מעמד סיום הרמב
(צילומים: נריה אבל)

לרגל סיום המחזור הל"ד ותחילת המחזור הל"ה של תקנת לימוד הרמב"ם וכהוראת הרבי לערוך סיומי רמב"ם, נערך בישיבה קטנה תומכי תמימים באר שבע ברוב פאר והדר, כינוס הקהל ומעמד הסיום החגיגי והמפואר לרגל סיום הרמב"ם.

את המעמד פתח והנחה נציג השלוחים בישיבה הת' השליח נריה מאיר אבל, שהקדים בדברים על תקנת הרמב"ם ומעלותיה. לאחר דברי הפתיחה הזמין את נציג תלמידי התמימים הת' יוסף יצחק אליהו, לחזור על הדרן של הרבי בהלכות מלכים לרמב"ם בנושא ביאת אליהו.

את המעמד כיבד בנוכחותו הרב יהודה דרעי רב העיר ואב"ד באר שבע וחבר מועצת הרבנות הראשית, אשר נשא את דבריו רבי הרושם אודות מעלתה הגדולה של תקנת הרבי בלימוד הרמב"ם, תוך שהוא מתעכב על ההלכות האחרונות של ספר הרמב"ם ומאריך ומספר בעניין הצפייה והאמונה בביאת המשיח.

לאחריו נשא ראש הישיבה הרב ראובן סויסא את המשא המרכזי, כשהוא מרתק את הבחורים בדבריו בנושא הלימוד והיחס לספרי הרמב"ם במשך הדורות ולימוד הלכות הרמב"ם כלימוד המקיף את התורה כולה, תוך כדי תיווך דברי הראשונים ופסק אדה"ז בהלכות תלמוד תורה על סדר הדברים בלימוד התורה של יהודי.

מיד לאחרי המשא המרכזי נערכה ונמשכה סעודת מצווה חגיגית לגמרה של תורה, מתוך שירת "ומלאה הארץ דעה את ה' כמים לים מכסים".

את סיום המחזור הל"ד של הרמב"ם ערך הרב דב בער דלווין תוך שהוא נותן סקירה מקיפה על תקנת לימוד הרמב"ם, החל מהוראת התקנה של הרבי בתשמ"ד וסיום הרמב"ם הראשון בי"א ניסן תשמ"ה.

את פתיחת המחזור הל"ה של ספר הרמב"ם ערך מנהל הישיבה הרב ניצן חלק, תוך שהוא מרחיב על פתיחת הרמב"ם לספרו "אז לא אבוש בהביטי אל כל מצוותיך", ומסכם את האירוע בדברי התעוררות לכל בחור ובחור בדבר ההתחזקות המחודשת בתקנת הרבי.

בדברי הסיום ולאחר שחולקה התשורה המיוחדת, חשף הת' השליח נריה מאיר אבל, את יוזמת התלמידים השלוחים ואת"ה בישיבה על מבצע וסדר לימוד חדש ומיוחד בשיעור הג' פרקים ליום, אשר יערך מדי יום בישיבה ויתן התלהבות, להט ודחיפה מיוחדת לבחורים בהתחלת המחזור החדש בתקנת לימוד הרמב"ם של הרבי. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.