מערכת COL | יום ג' כסלו ה׳תשע״ו 15.11.2015

מבצע 'הקהל' בתלמוד תורה חב"ד תל אביב

בת"ת "אהלי מנחם – חב"ד" בתל אביב שע"י מרכז חב"ד ת"א, בראשות השליח ורב קהילת חב"ד בת"א הרב יוסף גערליצקי החליטו השנה להתמסר בכל הכוח לקיום רצון הרבי בנושא מבצע 'הקהל'  מבצע 'הקהל'
מבצע 'הקהל' בתלמוד תורה חב
במהלך המבצע המנוהל ע"י רכז המבצעים הרב פישמן שיחי', התלמידים נדרשים לבצע משימות בהתאם למבצע הקהל אשר בו יצא הרבי בשנת ה'תשמ"ח. המבצע משלב משימות במס' תחומים: הקהל אישי - להקהיל את הכוחות לרצון ה' ע"י לימוד ומשימות בנושא. הקהל לסביבה הקרובה - ע"י קיום כינוסי הקהל הכוללים: תורה תפילה וצדקה וקבלת החלטות טובות. הקהל לסביבה הרחוקה - ע"י מילוי כרטיסי הקהל של המשפחה, מכרים ושכנים.

על כל משימה התלמידים מתוגמלים בנקודות, אשר מתורגמות לדרגות בצבא הקהל: חייל של הקהל, קצין של הקהל וכו' עד לדרגה הגבוהה ביותר - אלוף של הקהל.

בנוסף, מתקיימת גם תחרות בין הכיתות, כאשר הניקוד האישי נצבר לטובת הכיתה של החי"ל.

כל הניקוד והמידע על המבצע מרוכז ב'קיר הקהל' מושקע ומעוצב, המופיע במסדרון הת"ת.

כאשר עוברים במסדרונות הת"ת בהפסקות, תענוג לראות תלמידים המקיימים כינוסי הקהל, או תלמיד היושב ושואל את אב הבית לשמות ילדיו בכדי לרשום גם אותם בכרטיס הקהל.

יש גם תגמול לתלמידים המצטיינים:

אחת לחודש, במהלך כינוס הקהל, מתקיימת הגרלת פרסים ומוכרזים שמות החי"לים שעלו דרגה והם מקבלים את כרטיס הדרגה שלהם. תלמיד שמגיע לדרגת קצין בכיר, מקבל את כיפת - 'יהודי של הקהל', או תיק לתפילין עם הלוגו 'יהודי של הקהל'.

בנוסף, הכיתה המצטיינת זוכה בטיול כיתתי והעולה על כולנה - בתחילת חודש ניסן תתקיים הגרלה על כרטיס טיסה לרבי בשנת הקהל, בין כל התלמידים שהצטיינו במבצע.

מסכם המנהל הרב שניאור זלמן שיחי' אהרון: המבצע כולו מתקיים על מנת לבצע את ההוראה של הרבי. כולנו תקווה, שבזכות ההתמסרות למבצעי הרבי ולהוראותיו נזכה תיכף ומיד ל'הקהל' הגדול בביאת משיח צדקנו תיכף ומיד.

להורדת הקובץ: לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.