מערכת COL | יום ג' כסלו ה׳תשע״ו 15.11.2015

שעות אחרונות לקמפיין ענק עבור המוסדות שהקים הרב צייטלין

אתם כבר מכירים את זה. 'צארידי' – אבל תמיד זה היה לטובת החיים. הפעם - זה לטובת אלו החיים איתנו בעוה"ז, וגם לטובת אלו הנמצאים כבר בעולם האמת ● לרגל מלאת 'שלושים' לשליח הרב אהרן לייזר צייטלין ע"ה, כולנו מתגייסים להמשיך את פעולותיו, את המוסדות שהוא הקים לכבודו של הרבי, רשת גני הילדים וארגון ה'קבוצות' לרבי ● ממתינים לתרומתך בכתובת: https://www.charidy.com/alc ● מבצע ההתרמה התחיל ביום ראשון בשעה 12 (שעון ניו יורק) וייחתם בעוד שעות ספורות. כל סכום שייתרם יוכפל פי ארבעה – על-ידי 3 קבוצות תורמים שהתחייבו לכך. המטרה: להגיע ליעד תוך 24 שעות  קמפיין למוסדות שהקים הרב צייטלין
שעות אחרונות לקמפיין ענק עבור המוסדות שהקים הרב צייטלין
הרב אהרן אליעזר צייטלין ע"ה
לקראת ה'שלושים' לפטירת השליח האהוב והנערץ ר' אהרן לייזר צייטלין, התאגדו יחד כמה קהילות ומוסדות חב"ד בעולם, ידידיו ומוקיריו, לגייס יחד שש מאות אלף דולר, בכדי להמשיך את עבודת הקודש הייחודית של ר' אהרן לייזר ע"ה, שעבורה מסר את נפשו – מוסדות חינוך חב"ד בעיר-הקודש צפת, וארגון נסיעת קבוצות לחצרות קדשנו לחיזוק ההתקשרות לרבי. הקרן תתמוך גם במשפחת צייטלין שתמשיך לשאת בעול פעולותיו החשובות של אביהם ע"ה.

מלבד אישיותו המוכרת של ר' אהרן לייזר, כמשפיע נערץ המעורר את הלבבות, החי ומחייה את עבודת השליחות ומבצעי הרבי, היה ר' אהרן לייזר עוסק במאמץ רב גם בגיוס סכומי עתק כדי להחזיק רשת ענק של גני ילדים בצפת, וכן לתמוך בשאר יוזמותיו הברוכות והמהפכניות למען הפצת המעיינות וההתקשרות לרבי.

מבצע ההתרמה התחיל ביום ראשון בשעה 12 (שעון ניו יורק). כל סכום שייתרם יוכפל פי ארבעה – על-ידי 3 קבוצות תורמים שהתחייבו לכך. המטרה היא להגיע ליעד תוך 24 שעות.

ועד השלוחים הממונים על הקרן הם:

הרב חיים קפלן, צפת, ישראל

הרב יוסף גערליצקי, תל אביב, ישראל

הרב מנחם גלוכובסקי, רחובות, ישראל

הרב יוסף קרמר, טברי', ישראל

בתרומה לקרן לע"נ ר' אהרן לייזער נמשיך את עבודתו הגדולה, מחיל אל חיל, עד שנזכה ל"הקיצו ורננו שוכני עפר" והוא בתוכם, ומלכנו בראשנו.

לכניסה לעמוד ההתרמה - לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.