מערכת COL | יום ל' חשוון ה׳תשע״ו 12.11.2015

ראש העיר אירח את התוועדות שליחי הרבי בירושלים

ביוזמתו של הרב יעקב הלפרין, נציג חב"ד בעירית ירושלים, התקיימה היום התוועדות חסידית רבת רושם וסעודה חגיגית לרגל ר"ח כסליו, ומעמד קבלת פנים לשלוחי הרבי בעיר הקודש ירושלים ששהו בכינוס השלוחים העולמי בניו יורק ● את ההתוועדות שנערכה באולם הישיבות של העיר כיבד בנוכחותו ראש העיר ירושלים, מר ניר ברקת  חב"ד בירושלים
ראש העיר אירח את התוועדות שליחי הרבי בירושלים
ביוזמתו של הרב יעקב הלפרין, נציג חב"ד בעירית ירושלים, התקיימה היום התוועדות חסידית רבת רושם וסעודה חגיגית לרגל ר"ח כסליו, ומעמד קבלת פנים לשלוחי הרבי בעיר הקודש ירושלים ת"ו ששהו בכינוס השלוחים העולמי בנויו יורק.

את ההתוועדות שנערכה באולם הישיבות של העיר, כיבד בנוכחותו ראש העיר ירושלים, מר ניר ברקת.

ראשון לדוברים היה הרב נפתלי הכהן רוט, יו"ר מרכז חינוכי חסידותי, אשר פתח בדבר מלכות, הקשר בין כינוס השלוחים לפרשת תולדות ועל מעלת יום הבהיר ר"ח כסליו וסיים בברכת כוהנים לראש העיר ולכל המשתתפים.

המארח הרב הלפרין נציג חב"ד וחבר הנהלת העיר קיבל את פניו של ראש העיר והציג בפניו את כל 35 השלוחים הפרוסים ברחבי העיר, מספר שיא של בתי חב"ד בעיר מאז ומעולם.

ראש העיר מר ניר ברקת פתח בדבריו שכבוד ועונג לו לארח את כל השלוחים בעירייה והציג את עצמו כשליח חב"ד בעירייה לצדו של הרב הלפרין שרואה אותו כידיד נאמן ושותף בכל הפעילות לכלל תושבי העיר.

"המכנה המשותף בין כולנו הוא הראייה המערכתית לכלל ישראל מבלי כל הבדל, התרשמתי תמיד שהפעילות של אנשי חב"ד מגיע מהלב והנשמה וכך נכנסים ללבו של כל יהודי" אמר בדבריו ראש העיר והוסיף "יש לנו אתגרים לא מבוטלים ואנחנו נסייע בשיתוף פעולה לפעילות חב"ד בעיר".

הרב הלפרין הציג בפני ראש העיר את היקף הפעילות והצרכים של בתי חב"ד בשנה הקרובה אשר אמורים לגדול ולעלות, בפרט בשנת הקהל, ובפרט בתקופה הקרובה, החל מחג החנוכה הקרב ובא, בפריסה ענקית של עשרות חנוכיות מרכזיות בכל רחבי העיר, בפעילות סידרי הפסח הציבוריים לאלפי משתתפים ובתהלוכות לג בעומר בעשרות שכונות העיר.

השלוחים הרב תמיר קסטיאל והרב יעקב סלונים הציגו בפני ראש העיר כמה נושאים הקשורים לפעילות בתי חב"ד בעיר הקודש. מצגת על פעילות חב"ד הוצגה בפני הנוכחים.

לאחר תמונה משותפת יצאו כל הנוכחים בריקוד ר"ח כסליו ספונטני ובאיחולים ובהוקרת תודה והערכה לראש העיר ונציג חב"ד הרב הלפרין.

ישר כוח מיוחד לר' יוסף הכהן לוקצקי ראש לשכתו של הרב הלפרין שארגן וערך את האירוע.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.