מערכת COL | יום כ"ט חשוון ה׳תשע״ו 11.11.2015

"אבא! למה לא רואים אותך בתמונה?" ● מה דעתכם?

כשהדלת נפתחה שמתי לב כי פניהם אינם כבשנים שנימה, הם היו מעט מאוכזבים. הם שאלו כמעט במקהלה: "אבא! למה לא רואים אותך בתמונה?" ● מה אומר להם? שלפחות עשרה אחוזים מהשלוחים לא נראים בתמונה? שחלקם התייאש ועמד מאחורי הפירמידה? ● לדעתי אין מנוס מאשר לחלק את התמונה לשתיים מה דעתכם?+ בואו והגיבו באמצעות "מערכת התגובות" >>>
צילום: איציק רויטמן
שליח כואב

נחתתי בארץ, שמתי את פעמי לעירי ומעבר לדלת הרהרתי על פרץ השמחה של הילדים שיפרוץ עם הגעתו של אבא מכינוס השלוחים, ומבקשים את המתנות שהזמינו מאמריקה. אך כשהדלת נפתחה שמתי לב כי פניהם אינם כבשנים שנימה, הם היו מעט מאוכזבים. הם שאלו כמעט במקהלה: "אבא! למה לא רואים אותך בתמונה?".

הם לא היחידים שהתאכזבו. גם המקורבים שלפני שנים שמחו שהשליח שלהם מייצג אותם בגאווה בתמונה העולמית, התאכזבו גם הם: חיפשנו אותך שם ולא מצאנו.

מה אומר להם? שלפחות עשרה אחוזים מהשלוחים לא נראים בתמונה? שחלקם התייאש ועמד מאחורי הפירמידה? שגם אנשים נמוכים כמוני שמתחו את צווארם ונעמדו על בהונות רגליהם לא הצליחו להיראות?

אני תמה ושואל איך זה שועד הכינוס בראשות הרב קוטלרסקי שכתרים נקשרו לראשם על הפרוייקט האדיר ששמו "כינוס השלוחים" לא מצליחים למצוא פתרון לבעיה הכאובה הזו?

ככל שמגדילים את קיבולת מקומות העמידה לשלוחים לא מצליחים להדביק את הקצב. ב"ה כמות השלוחים הולכת וגדלה משנה לשנה ומספרם הגדול הולך וגולש מעל הפירמידות ולא מצליח להצטופף על הדרגשים.

לדעתי אין מנוס מאשר לחלק את התמונה לשתיים. באחת יראו את השלוחים ה'צעירים' ובשניה את הצעירים יותר. (ובהערת אגב: אלו השלוחים היושבים ראשונה במלכות בשורה הראשית ישארו במקומם גם לתמונה השניה)

יהיו מי שיאמרו שהרבי דיבר על תמונה אחת כללית ולא על שתי תמונות ומהיכן נשאב את האומץ לפצל את התמונה לשתים?

תשובתם בצידם: גם הרבי עצמו רצה שהתמונה תהיה באוהל וגם הוא כתב שאם טכנית אין מקום יעבירו זאת ל-770. הרי לנו שלרבי היה חשוב שיראו את פני השלוחים בתמונה לא פחות מיתר הענינים הרוחניים הכרוכים בתמונה זו.

הקופירייטרים החב"דיים יריצו את צמד התמונות למערכות העיתונים ווהאתרים תחת הכותרת "חב"ד שהתעצמה איננה נכנסת יותר לעדשה אחת" והכל על מקומם יבואו בשלום.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.