מערכת COL | יום כ"ט חשוון ה׳תשע״ו 11.11.2015

סיום ספר תורה הכללי בכינוס השלוחים העולמי

במהלך כינוס השלוחים העולמי סיימו השלוחים את כתיבת ספר תורה הכללי ׳השביעי׳ שנכתב על פי הוראת הרבי על מנת לאחד את כלל ישראל אנשים נשים וטף ● לכתיבת האותיות האחרונות, כובדו שלוחים המכהנים כרבנים ברחבי תבל, שלוחים המכהנים כחברי ועד הרבנים הכללי דארה״ב, שלוחים מחברי בי״ד רבני חב״ד דארה״ק וכן שלוחים מחברי ועד הנהלת כינוס השלוחים העולמי  סיום ספר תורה הכללי
סיום ספר תורה הכללי בכינוס השלוחים העולמי

במהלך כינוס השלוחים העולמי סיימו השלוחים את כתיבת ספר תורה הכללי ׳השביעי׳ שנכתב על פי הוראת הרבי על מנת לאחד את כלל ישראל אנשים נשים וטף.

את מעמד הסיום ניהל ביד רמה יו״ר ועד הכינוס הרב משה קוטלרסקי ביחד עם יו״ר הועד לכתיבת הספר תורה הכללי הרב משה-שמואל אוירכמן במהלך המושב המרכזי שהתקיים ביומו הראשון של הכינוס.

לכתיבת האותיות האחרונות, על ידי הסופר השליח הרב אלעד כהן, כובדו שלוחים המכהנים כרבנים ברחבי תבל, שלוחים המכהנים כחברי ועד הרבנים הכללי דארה״ב, שלוחים מחברי בי״ד רבני חב״ד דארה״ק וכן שלוחים מחברי ועד הנהלת כינוס השלוחים העולמי.

לאמירת פסוקי ׳אתה הראת׳ כיבד הרב קוטלרסקי שלוחים ראשיים מכל רחבי תבל בתור נציגי מדינות שונות מעל פני הגלובוס וההקפות הראשונות נערכו באולם הארמרי שבו נערך הכינוס בשנה זו.

להקפה ראשונה ואחרונה כובד הרב משה-שמואל אוירכמן, להקפה שניה כובד הרב שניאור-זלמן ווילישאנסקי ולהקפה שלישית כובד הרב עזריאל חייקין. כמו כן רבנים ושלוחים נוספים כובדו לשאר ההקפות.

לאחר ההקפות והריקודים הובילו השלוחים את ספר התורה תחת ׳חופה׳ מאולם הארמרי לכיוון חדרו הק׳ של הרבי ב770 ברחובות שכונת קראון הייטס ׳כאן ציווה ה׳ את הברכה׳ בליווי משטרתי צמוד.

את ההקפה האחרונה ערכו השלוחים בחדרו הק׳ של הרבי עם ריקודים רבים שנמשכו לתוך הלילה כשהם מנגנים את ניגון ההקפות הידוע וכל שאר הניגונים שלימד הרבי במהלך השנים בשמחת תורה.

ביום שישי ערב שבת לאחר קריאת הפ״נ הכללי במעמד כל השלוחים הוכנס הספר תורה בריקוד ׳שישו ושמחו בשמחת תורה׳ לבית הכנסת שעל יד האוהל הק׳.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.