מערכת COL | יום כ"ז חשוון ה׳תשע״ו 09.11.2015

הרב שלמה עמאר בבנקעט השלוחים העולמי ● צפו בוידאו

לתפילה לשלום אחינו בני ישראל בארץ-הקודש ומילות ברכה הוזמן הרב הראשי לירושלים, הראשון-לציון הגאון הרב שלמה משה עמאר שליט"א ● "שליחי הרבי זכרו יגן עלינו, אשר נקבצו ובאו מכל קצוות תבל, ברוכים תהיו להשם", פתח הרב עמאר, "דעו וראו, כי אתם ממשיכים בפועל את המהפכה הגדולה עלי אדמות, המהפכה שחולל הרבי מליובאוויטש בדור האחרון" ● בפנים: וידאו מקריאת פרק התהילים. הנאום המלא יעלה בהמשך  הרב עמאר במעמד הבנקעט 
הרב שלמה עמאר בבנקעט השלוחים העולמי ● צפו בוידאו
לתפילה לשלום אחינו בני ישראל בארץ-הקודש ומילות ברכה הוזמן הרב הראשי לירושלים, הראשון-לציון הגאון הרב שלמה משה עמאר שליט"א. "הרב עמאר זכה ללמוד בישיבת חב"ד במרוקו בזכות השליחות שהרבי יזם במרוקו", הקדים הרב קוטלרסקי, "הרב עמאר גדל ונתעלה להיות הראשון-לציון והרב הראשי, וכיום הינו רבה של ירושלים עיר הקודש".

וכך פתח הרב עמאר: "שליחי הרבי זכרו יגן עלינו, אשר נקבצו ובאו מכל קצוות תבל, ברוכים תהיו להשם. דעו וראו, כי אתם ממשיכים בפועל את המהפכה הגדולה עלי אדמות, המהפכה שחולל הרבי מליובאוויטש זצ"ל בדור האחרון.

"היו רבים שנהגו והגו ופעלו רעיונות נשגבים ועם הזמן הם חסרים והולכים עד שנשכחו מהעולם, אולם פעולותיו הקדושים של הרבי שהם ברוח קודשו ובמסירות אין קץ, מאירים והולכים, הולכים ומתרבים, מיום ליום".

לאחר מילים חמות על מפעל השליחות, סיפר הרב עמאר על ימי לימודיו בישיבת חב"ד במרוקו. "נער צעיר הייתי בישיבת אהלי יוסף-יצחק. לא אשכח לעולם את השליח הראשון של האדמו"ר, הגאון החסיד והצדיק רבי שלמה מטוסוב זצ"ל, שהוא ראוי להיות אות ומופת ודוגמא לכל השלוחים, למען ילכו תמיד בדרכו הקדושה של הרבי ולא יסורו ממנו, אפילו כחוט השערה".

בהמשך דיבר הרב עמאר על המצב הקשה השורר בארץ-הקודש בכלל ובירושלים בפרט. "בעצם הימים הללו, אשר אויבי השם משנאי עם ישראל נשאו ראשו, אומרים לכו ונכחידם מגוי ולא יזכר שם ישראל חלילה וחס - חובתנו להתלכד כאיש אחד בלב אחד, לחזק אמונתנו ובטחוננו בהשם ולהגדיל תורה ולהאדירה ולהוסיף אורה בטהרה, לקבל הבנים לשולחן אביהם.

"נדרשים כולנו להיקהל ולעמוד על נפגשנו על שמירת עם ישראל שלא יכנסו זרים בכרם השם צבאות כי אין חילול גדול שרוצחים מסוגלים לפגוע בבניו של הקב"ה. כ"ק האדמו"ר אמר על זה בפרשת בהעלותך בתש"ל בזה הלשון: הסיבה לכך שגויים יכולים לפרוץ כי פרצו את המחיצות המתירות בין ישראל לעמים ברוחניות ובמילא גם המחיצות גשמיות נפרצו. על כן פקד הרבי לעסוק בשמירת היחוס של עם ישראל ונתאמץ כולנו להיות ולחזק".

צפו בקריאת פרק התהילים. בהמשך נעלה את הוידאו המלא.

לצפייה בוידאו לחצו על כפתור ההפעלה או על האופצייה הנוספת:
לא מצליחים לצפות? לחצו כאן (להורדה)
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.