מערכת COL | יום כ"ו חשוון ה׳תשע״ו 08.11.2015

משבת מרוממת למלווה מלכה עוצמתי ● סיקור, 100 תמונות

שבת-קודש עמוסה ומרוממת עברה על אלפי שלוחי הרבי, ששהו בבית חיינו – 770 ובאהל הק', במהלכה התוועדו יחדיו בסעודות השבת ההמוניות, התפללו בסמיכות לאהל הק', בחדרו הק' של הרבי ובזאל הגדול ב-770 ● במוצאי השבת, התקיים מעמד ה'מלווה מלכה' המסורתי והעוצמתי, במהלכו נושאים דברים מדי שנה ה'חוזר' הראשי וראשי המוסדות הכלליים של ליובאוויטש, כמו גם שלוחים בולטים מרחבי תבל ● סיקור בלעדי וגלריית ענק, 100 תמונות  שבת כינוס השלוחים
משבת מרוממת למלווה מלכה עוצמתי ● סיקור, 100 תמונות
(צילומים: שניאור שיף, COL)

שליח COL לכינוס השלוחים העולמי

שבת-קודש עמוסה ומרוממת עברה על אלפי שלוחי הרבי, ששהו בבית חיינו – 770 ובאהל הק', במהלכה התוועדו יחדיו בסעודות השבת ההמוניות, התפללו בסמיכות לאהל הק', בחדרו הק' של הרבי ובזאל הגדול ב-770, השתתפו ברגעים המרטיטים והמרגשים של תפילת אלף ילדי השלוחים הנהנים מהקעמפ המיוחד המתקיים בימי הכינוס, והוסיפו אומץ וחוזק בעבודת הקודש של השליחות.

באהל הק' – התקיים 'כינוס' הקהל מרכזי בליל שבת, בו נשאו דברים השלוחים הרב חיים ניסנבוים מצרפת, והרב צבי שפאלטר מקוסטה-ריקה, כאשר לאחר מכן מתקיימות עשרות התוועדויות פעילות עד שעות הלילה הקטנות. בלטה התוועדות הענק של קבוצת השלוחים והמקורבים מצרפת, עמם התוועד השליח הרב לוי אזימוב.

בשכונת קראון-הייטס, בעת סעודת הליל, נשאו דברים: סיו"ר המל"ח, הרב משה קוטלרסקי; השליח הראשי לקליפורניה, הרב שלמה קונין; השליח לאור-עקיבא, ארץ הקודש, הרב אליעזר שמולביץ; והשליח לבודפשט, הונגריה, הרב שמואל רסקין. לאחר-מכן התקיימה ההתוועדות המסורתית עם שליח הרבי לאנטוורפן, בלגיה – הרב שבתי סלבטיצקי.

במוצאי השבת, התקיים מעמד ה'מלווה מלכה' המסורתי והעוצמתי, במהלכו נושאים דברים מדי שנה ה'חוזר' הראשי וראשי המוסדות הכלליים של ליובאוויטש, כמו גם שלוחים בולטים מרחבי תבל.

המעמד הענק, התקיים – ככל תוכניות הכינוס – בהיכל ה'ארמורי' הענק, בהשתתפותם של אלפי השלוחים, ותיקים ליד צעירים, כאלו המכהנים עשרות שנים במקומות שליחותם, וגם שלוחים טריים שיצאו במהלך השנה האחרונה. לכולם – מטרה אחת: "לתקן עולם במלכות ש-ד-י" ו"להביא לימות המשיח".

סמכות מוסדות העל

את המעמד הנחה הרב נפתלי רוט, מנהל 'צעירי אגודת חב"ד' בירושלים ומנחה האירועים הוותיק והמיתולוגי, שהזמין את ה'חוזר' הראשי ומשפיע ישיבת תומכי תמימים המרכזית – 770, הגה"ח הרב יואל כהן, לפתוח ב'דבר מלכות'. אלפי השלוחים האזינו בקשב לדברים המאלפים של ר' יואל שחזר מדברי הרבי על תפקידם של השלוחים, בהסברה ובמתק שפתיים.

לאחר מכן, הוזמן מזכירו של הרבי ויו"ר ה'מרכז לענייני חינוך' העומד בראש 'כינוס השלוחים העולמי' למן יומו הראשון, וזכה לקבל הדרכות ומענות מפורטים מהרבי על כל צעד ושעל בענייני הכינוס, ולחזות בנחת רוחו הרבה של הרבי מהכינוס לאורך השנים, הרב חיים יהודה קרינסקי.

נאומו של יו"ר 'אגודת חסידי חב"ד העולמית' והשליח הראשי לפילדלפיה, הרב אברהם יצחק שם-טוב, הוקדש לאחדות הנדרשת מהשלוחים בעת הזו, ובסמכותם של 'אגודת חסידי חב"ד' ו'ועד רבני ליובאוויטש הכללי' – שבכל מקרה של דיון בין שלוחים הורה הרבי לפנות אך אליהם.

הפקת וידאו מיוחדת על המזכיר

הרב משה יהודה קוטלרסקי, סיו"ר ה'מרכז לענייני חינוך' דיבר על 'צו השעה', והרחיב בדברים בקשר עם נושא הכינוס: "השליחות – כל מציאותנו".

מושב מרתק מיוחד נוסף הוקדש לנושא הקביעות עתים לתורה במסגרת השליחות, ונשאו בו דברים השלוחים הנודעים הרב משה יחיאל פעלער – השליח הראשי למינסוטה; הרב יוסף חיים קנטור – השליח והרב הראשי לתאילנד; והרב מרדכי פרקש, השליח בסיאטל. במהלך המושב הרחיבו הדוברים בחשיבות הרבה שיש לכך שהשלוחים, עם עיסוקיהם הרבים, יקבעו עתים ללימוד התורה עם עצמם, ועל החביבות הגדולה שיחס לכך הרבי.

במהלך הערב הוקרנה הפקת וידאו ייחודית אודות מזכירו של הרבי שנלב"ע בשנה האחרונה – הרב ירחמיאל בנימין הלוי קליין ע"ה, ואלפי השלוחים נשאו את עיניהם אל המסכים וצפו במשך דקות ארוכות בוידאו המרגש.

שעות ארוכות ישבו השלוחים זה לצד זה, האזינו לדברי ההתעוררות, ניגנו יחדיו, אמרו 'לחיים' וחיזקו איש את רעהו, כאשר ברגשות מרוממים, ועם מצבר עמוס בכוחות הסתיים הערב המרומם.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.