מערכת COL | יום כ"ב חשוון ה׳תשע״ו 04.11.2015

תו"ת ביתר עילית: פארברענגן עם 'ברען' לכבוד כ"ף מרחשון

בישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש שבעיר ביתר עילית, התוועדו התמימים כפליים לתושיה: באור לכ"ף מרחשון עם המשפיעים הרב שלמה יהודה הלוי ליצמן, הרב זעליג הלוי וולפא והרב יוסף יצחק ליסון שי', ולמחרת התקיימה התוועדות כללית עם המשפיע דנחלת הר חב"ד הרה"ח ר' מיכאל שי' מישולבין  התוועדות עם 'ברען'
תו
בישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש שבעיר ביתר עילית, התוועדו התמימים כפליים לתושיה: באור לכ"ף מרחשון עם המשפיעים הרב שלמה יהודה הלוי ליצמן, הרב זעליג הלוי וולפא והרב יוסף יצחק ליסון שי', ולמחרת התקיימה התוועדות כללית עם המשפיע דנחלת הר חב"ד הרה"ח ר' מיכאל שי' מישולבין.

לצד שולחנות ערוכים, התיישבו התמימים שי' יחד עם המשפיעים, ראש הישיבה ור"מים בישיבה, וכן השלוחים החדשים לישיבה, שאך לא מכבר הגיעו מחצרות קודשנו - לשמוע ולקבל דברי התעוררות וחיזוק מפי המשפיע הותיק וחסיד הרב מישולבין שי' מנחלת הר חב"ד.

בפניו המאירות סיפר המשפיע כו"כ סיפורים מתקופת לימודיו במחתרות ברוסיה, הזכיר דמויות שהשפיעו עליו מאוד, ביניהם החסיד ר' בערקע חן ע"ה ועוד. ובין היתר ציין כי על אף שלמד יחד במחתרת עם חבר אחד נוסף, הנה סדר הלימוד שלהם היה כמו בתומכי תמימים... יחד עם זאת הביע את קנאתו (קנאת סופרים) בתלמידי התמימים שי' אשר זוכים ללמוד בישיבת תומכי תמימים של ממש, מה שהוא לא זכה לכך עקב התקופה.

המשפיע עורר את התמימים שי' לייקר את היותם תמימים ואת היותם בנים לרבי, ועיקר שיחותיו נסובו על עבודת התפילה, להתפלל עם כוונת פי' המילות ובמתינות וכן לשקוד על לימוד התורה בצימאון, בחינת השותה מים לצמאו, שאז מייקרים כל רגע ולומדים בחיות ובהתלהבות. כן תבע מהתמימים להוסיף חיל בהתקשרות לרבי, ובמתק לשונו תיאר בפניהם את הדברים.

הניגונים המיוחדים שניגנו בהתוועדות הדביקו את כולם אל התוכן שנאמר בהתוועדות, ואוירה של התעלות מיוחדת הורגשה באויר הישיבה.


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.