מערכת COL | יום כ"א חשוון ה׳תשע״ו 03.11.2015

שליחי חב"ד מסייעים לקציני הנפגעים במשטרת ישראל

לקראת כינוס השלוחים העולמי נערכה פגישת עבודה בין קציני הנפגעים הארצי של משטרת ישראל וחב"ד בישראל ● הרב מנחם קוטנר מנהל פעילות צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור הוזמן למפגש והציג בפני הקצינים את מערך הסיוע של חב"ד למען משפחות נפגעי הטרור ופצועי צה"ל, ואת מערך שלוחי חב"ד בארץ ובעולם ופעילותם המסורה למען כלל ישראל הן בסיוע גשמי והן בסיוע רוחני  מסייעים לקציני הנפגעים
שליחי חב
לקראת כינוס השלוחים העולמי נערכה פגישת עבודה בין קציני הנפגעים הארצי של משטרת ישראל וחב"ד בישראל.

הרב מנחם קוטנר מנהל פעילות צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור הוזמן למפגש והציג בפני הקצינים את מערך הסיוע של חב"ד למען משפחות נפגעי הטרור ופצועי צה"ל, ואת מערך שלוחי חב"ד בארץ ובעולם ופעילותם המסורה למען כלל ישראל הן בסיוע גשמי והן בסיוע רוחני.

במפגש התבקש הרב מנחם קוטנר לשמש איש קשר בין קציני הנפגעים לשלוחים בעולם בפעולות סיוע בהם הקצינים נדרשים לכך.

כמו באיתור וזיהוי חללים תושבי ישראל השוהים בחו"ל, אחד הקצינים סיפר במפגש על סיוע ברגע קריטי שקיבל לאחרונה משליחי חב"ד בעולם כאשר בתוקף תפקידו הגיע לבית משפחה בישראל כדי לבשר להם שלצערם בתם הצעירה נהרגה בתאונת דרכים במהלך טיול בחוץ לארץ.

האימא הגיבה כלפי הקצין בזעם ולא הסכימה לקבל את הבשורה המרה ואף טענה בהחלטיות כי הוא טועה וההרוגה איננה בתה בטענה ששעתיים קודם לכן היא שוחחה איתה בטלפון טרם יציאתה ליום טיול נוסף. הקצין הרגיש את המצב הרגיש שנקלע אליו והחליט שעל מנת שהאימא תסכים לקבל את הידיעה המרה עליו "להוכיח" כי זאת בתה שנהרגה.

הקצין קיבל את הפרטים של השליח המקומי באותה מדינה ובהכוונתו השליח נענה לאתגר ונסע בשעת ערב מאוחרת לבית הרפואה המקומי כדי לזהות את ההרוגה ושב עם ההודעה המאשרת כי אכן ההרוגה היא הבת המדוברת.

"בזכות הסיוע של שליח חב"ד יכולתי לשוב ולהודיע למשפחה כי הבשורה המרה מאומתת, ויכולנו לסייע למשפחה ברגעים הכי רגישים עבורה גם בשעות ומקומות בהם הגופים הרשמיים של המדינה לא זמינים לסייע לנו" סיכם הקצין.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.