מערכת COL | יום כ"א חשוון ה׳תשע״ו 03.11.2015

חנוכת המקווה בחולון: עוד נדבך להתרחבות הקהילה החב"דית

ביום ראשון השבוע נערך בחולון מעמד הקהל והתוועדות חסידית לרגל כ"ף מרחשון, יום הולדתו של כ"ק אדמו"ר מוהרש"ב נ"ע ● במרכז המעמד התקיים טקס חנוכת המקווה "מי מנחם" שהושלמה בימים אלה ברוב פאר והדר  חנוכת המקווה בחולון
חנוכת המקווה בחולון: עוד נדבך להתרחבות הקהילה החב
ביום ראשון השבוע נערך בחולון מעמד הקהל והתוועדות חסידית לרגל כ"ף מרחשון, יום הולדתו של כ"ק אדמו"ר מוהרש"ב נ"ע. במרכז המעמד התקיים טקס חנוכת המקווה "מי מנחם" שהושלמה בימים אלה ברוב פאר והדר.

לאחר טקס גזירת הסרט סיירו המשתתפים במקווה המפואר, שנבנה תוך הקפדה על כל הידורי ההלכה לצד פאר ויופי חיצוני, בבחי' "התנאה לפניו במצוות". המקווה ישמש את מאות ועשרות התושבים, מבקשי ה', לומדי חסידות ברבים ונוהגים בדרכי החסידות.

בהמשך התיישבו הנוכחים להתוועדות עם המשפיע הרב אברהם שמואל בוקעיט שעורר על דבר לימוד החסידות והאמונה בה' ובמשה עבדו.

במהלך ההתוועדות התקיימה הגרלה בין כל אנ"ש חולון נסיעה לחצורו קדשינו, והזוכה בגורל הוא הר"ר מאיר טורקוב, שיסע להשתתף בכינוס השלוחים יחד עם שלוחי הרבי בחולון.

בהמשך נשאו דברים המד"א הרב יוחנן גורארי', הרב שלמה חיים פלדמן ראש ישיבת חב"ד בחולון והרב פנחס אלטהויז רב שכונה וחבר לשכת הרבנות בחולון.

השלמת המקווה באה כתוצאה מהתרחבות הקהילה החבד"ית בחולון, בראשותו של המד"א רב העיר הרב יוחנן גוראריה.

עם פתיחת השנה החדשה בכולל חב"ד בעיר הצטרפו עוד 5 משפחות חבדיות חדשות לקהילה הותיקה, אשר משתלבים בפעילות הקהילתית ובעשיה הרוחנית הגדולה ברחבי העיר.

זאת לצד התרחבות מוסדות חב"ד בעיר, בראשות הרב דוד גורארי', שהתחילו את שנת הלימודים הנוכחית בגידול ניכר בתלמידים ובתלמידות, יחד עם הוספת אנשי צוות חינוכיים בהתאם.

בימים אלה גם משלימים את תוספת הכיתות לבית הספר "בנות מנחם", כשבמקביל, מסתיימות עבודות הפנים במבנה החדש והמפואר של גני הילדים שנבנה בפאר והדר.

הרב גורארי' מציין בסיפוק כי גם הפעילות ברחבי העיר זוכה להתפתחות והתרחבות מרשימה, עם השלמת השיבוץ והפעלת עוד 6 סניפים בשכונות העיר על ידי זוגות האברכים שלמדו עד כה בכולל תורה שלמה בחולון.

נכון להיום, פועלים 16 שלוחים בכל שכונות העיר, לצד בית חב"ד המרכזי בראשות הרב ירחמיאל גורליק, שחלקם מתמקדים גם באחריות כללית על פעילות בבתי הספר וגני הילדים, שיעורי תורה, כולל לחסידות ועוד.

כאמור, המעמד שיתקיים הערב מהווה נדבך נוסף בהתרחבות החב"דית בחולון, וכפי שמציינים המארגנים "עוד היד נטויה" לפרויקטים ומוסדות נוספים שיקומו בקרוב למען ולרווחת תושבי העיר. המקווה תוכנן על ידי אדריכל המקוואות ר' שמואל לוין מבאר שבע
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.