מערכת COL | יום כ"א חשוון ה׳תשע״ו 03.11.2015

תות"ל בני ברק: חלוקת פרסים למצטייני 'מבצע תורה'

בטקס רב רושם חגגו בישיבת תות"ל בית מנחם בבני ברק את ההוקרה וההערכה למשתתפי מבצע תורה לשנת תשע"ה ● התמימים המצטיינים זכו בש"ס מהודר, מלגות ותעודות הוקרה, שהוענקו להם על ידי מחנכיהם בכיתה ח' שהגיעו להוקיר את תלמידיהם המצטיינים תות"ל בני ברק
תות
צילום: יצחקי ארטובסקי
בטקס רב רושם חגגו בישיבת תות"ל בית מנחם בבני ברק את ההוקרה וההערכה למשתתפי מבצע תורה לשנת תשע"ה.

התמימים המצטיינים זכו בש"ס מהודר, מלגות ותעודות הוקרה, שהוענקו להם על ידי מחנכיהם בכיתה ח' שהגיעו להוקיר את תלמידיהם המצטיינים.

ראש העיר הרב חנוך זייברט כיבד את המעמד בהשתתפותו, הורי התמימים הזוכים הגיעו לרגל כ' חשוון לרוות נחת חסידי.

בטקס רב רושם חגגו בישיבת תות"ל בית מנחם בבני ברק את ההוקרה וההערכה למשתתפי מבצע תורה לשנת תשע"ה. התמימים המצטיינים זכו בש"ס מהודר, מלגות ותעודות הוקרה.

ראש העיר הרב חנוך זייברט כיבד את המעמד בהשתתפותו, יחד עם הורי ומחנכי התלמידים הזוכים שהגיעו לרגל כ' חשוון לברך את התמימים ולרוות נחת חסידי.

בדברי ברכה שנשא ראש העיר הרב חנוך זייברט אמר כי הוא מוקיר ומעריך את תלמידי הישיבה שנמצאים בשכונה שבה הם משמשים כדוגמא חסידית ומיוחדת, לתושבי המקום.

משגיח הישיבה הרב יוסף יצחק כץ פתח בדברים מענייני דיומא, אודות כ' חשוון והזכות להמצא בתומכי תמימים ביום הולדתו ה155 של הרבי הרש"ב מייסד ישיבת תומכי תמימים, והרב יצחק גרינוולד מרבני הישיבה קישר את הדברים לסוגיות הנלמדות במסכת של שנה זו.

מנחה הערב הרב ישראל וינפלד הזמין את מחנכי כיתות ח' שטרחו ובאו מכל רחבי הארץ לרוות נחת מתלמידיהם - בוגריהם, להעניק תעודות ומלגות לזוכים המאושרים.

המחנך הרב מנחם שמח מתלמוד תורה לוד, המחנך הרב אריאל מדר מתלמוד תורה פתח תקווה, המחנך הרב יוסף דוד הלל מתלמוד תורה בני ברק, המחנך הרב שלמה חריר מתלמוד תורה תל אביב, המחנך הרב מנחם מן מתלמוד תורה מגדל העמק, המחנך הרב אברהם מרזל מתלמוד תורה תורת אמת ירושלים, ומנהל תלמוד תורה ערד הרב דוד טירנואר.

כל אחד העניק תעודה ומלגה לתלמידיו המצטיינים ונשא מילות הוקרה וברכה לתמימים על השקעתם ולהנהלת הישיבה על טיפוחם ביד אמן של תלמידיו הצומחים לתפארת.

בקטע וידאו מיוחד שהופק ע"י "וועד תלמידי התמימים" יוזמי המבצע שסיכם את כל תקופת המבצע, נצפו התמימים כשהם משקיעים במהלך המבצע את כל מרצם בשינון דפי הגמרא על בורים.

מנהל הישיבה הרב לוי רוזנברג דרבן את התלמידים להמשיך ביתר שאת במבצע תורה שיערך גם בשנה זו, והודה במיוחד למשגיח הרב מנחם מענדל זלמנוביץ שהיה הרוח החיה, וניהל את המבצע בישיבה ביד רמה.

מתוך תחושת התרוממות נחת וחוויה רוחנית נפתח באופן חגיגי ורשמי המבצע לשנת תשע"ו שנה שבה קול התורה יוסיף ויפיץ וקדושה לכל הסביבה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.