מערכת COL | יום כ' חשוון ה׳תשע״ו 02.11.2015

פרוש: "המצב שילדים לומדים בקרוואנים בלתי נסבל"

סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש ערך סיור מקיף ומקצועי בערים החרדיות יחד עם סמנכ"ל ומנהל מינהל ופיתוח מר תמיר בן משה הממונה על בינוי מוסדות ציבור במשרד החינוך וצוות לשכת סגן השר ● הרב פרוש אמר שהמצב שהילדים לומדים בקרוונים הוא בלתי נסבל והמטרה שלי היא לעשות מאמצים רבים בכדי שכל מוסדות התורה ילמדו במבני קבע  מאיר פרוש
פרוש:
סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש ערך סיור מקיף ומקצועי בערים החרדיות יחד עם סמנכ"ל ומנהל מינהל ופיתוח מר תמיר בן משה הממונה על בינוי מוסדות ציבור במשרד החינוך וצוות לשכת סגן השר.

במסגרת הסיור, ביקר סגן השר ומלוויו במתחמי הקרוואנים בערים ביתר עילית, אלעד ובני ברק, שם עמד מקרוב על מצוקת הבינוי והצפיפות בכיתות והעלו פתרונות רבים ומגוונים. בהמשך מתעתד סגן השר לעמוד מקרוב על צפיפות במוסדות בערים חרדיות נוספות.

הרב פרוש סיכם את היום ואמר שהמצב שהילדים לומדים בקרוונים הוא בלתי נסבל והמטרה שלי היא לעשות מאמצים רבים בכדי שכל מוסדות התורה ילמדו במבני קבע, בהמשך דבריו הודה למר תמיר בן משה, ועמד על כך שאכן ניתן לראות היום מהפך במשרד החינוך בכל הקשור לבינוי, ועל כך שאוזנו קרויה וקשובה לצרכי הרשויות ומנהלי המוסדות, תוך הבנה ושיתוף פעולה, בכדי להשלים את הפערים שישנם במוסדות החינוך החרדי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.