מערכת COL | יום כ' חשוון ה׳תשע״ו 02.11.2015

נחשף המבנה העתידי של ישיבת חב"ד בנתניה ● צפו בתיעוד

"עשר גלויות גלתה ליובאוויטש", הישיבה שלנו גלתה יותר. כמה גלגולים עברנו… עכשיו הגיע הרגע לבית של קבע. לבית משלנו. שלד הבניין החדש כבר עומד על תילו, וברגע זה אנחנו צריכים אותך כדי להשלים את הבניין שהולך וקם עבור התמימים, לשם לתהילה ולתפארת - כך נפתחת הפנייה של ישיבת חב"ד בנתניה לבוגריה ● המכתב המלא ותיעוד  מבנה ישיבת חב"ד בנתניה
נחשף המבנה העתידי של ישיבת חב
המבנה העתידי של ישיבת חב"ד בנתניה

תות"ל נתניה: קריאה נרגשת לבוגרינו וידידנו בכל רחבי תבל.

"עשר גלויות גלתה ליובאוויטש", הישיבה שלנו גלתה יותר. כמה גלגולים עברנו… עכשיו הגיע הרגע לבית של קבע. לבית משלנו. שלד הבניין החדש כבר עומד על תילו, וברגע זה אנחנו צריכים אותך כדי להשלים את הבניין שהולך וקם עבור התמימים, לשם לתהילה ולתפארת.

הרבה שתדלנות הביאה בסייעתא דשמיא את משרד החינוך, לבנות מבנה בן 400 מטרים לישיבה. הבניין נבנה בשיתוף עם עיריית נתניה. המבנה כבר קיים, יפה ומאד מרשים, אך צר מלהכיל את מאה וארבעים התלמידים בנוסף לזאל, חדר אוכל, חדרי פנימייה וכיתות נוספות. לשם כך אנו מרחיבים עתה את המבנה הקיים ב- 1000 מטרים נוספים: 300 מטרים מתוכם עבור הזאל ו-700 מטרים עבור חדרי פנימייה. 400 המטרים הקיימים ישמשו לחדר אוכל, כיתות לימוד ומשרדי הישיבה. הבשורה הטובה היא שבניית השלד של 1000 המטרים הנוספים כבר נשלמה. עכשיו ממש אנו עומדים בפני האתגר הגדול של הגמר. אנחנו במרחק פסיעה משם.

אנחנו צריכים אותך!! כל אחד מהבוגרים האהובים שלנו, הוריהם וכל ידידנו! הירתמו!!!

הקמנו בימים אלה את קרן הבניין. אנחנו זקוקים ל-450 לבנים כדי להשלים את הפרוייקט. עלותה של כל לבנה היא חמשת אלפים ₪. אנו פונים לכל אחד מכם לנדב לנו לבנה אחת, ומי שנדבה ליבו ייתן לבנים רבות יותר. את הלבנה ניתן לפרוס ל-40 תשלומים (125 ₪ בחודש).

היעד שלנו הוא לעבור למבנה החדש, לבית שלנו, אחרי חודש ניסן הבעל"ט. לשם כך אנו זקוקים להשלים את 450 הלבנים עד ה' טבת. עכשיו זה תלוי רק בך!!
ויש לנו גם שי ייחודי. באחד ממסעותיה הייחודיים של הישיבה, הגענו לרחוב מירונבה 9 בדנייעפרופטרובסק, ביתו של הרבי. אך אבוי, פועלים שוברים את הבית ממש בדקות שהגענו. אילו היינו באים בעוד מספר שעות כבר לא היינו רואים כלום. כנראה היינו האחרונים לראות את הבית הקדוש על כל חדריו. התמימים היו מאוכזבים מאד לראות את בית ילדותו של הרבי בהריסתו, אך הרב אורנשטיין, בתושייתו, עלה עם קבוצת תמימים, אסף את אבני הקודש, והבטיח לתמימים ש"עם האבנים הללו נבנה את הישיבה".

אכן, אבנים אלו שימשו בהנחת אבן הפינה, אך אבנים אלו עדיין לא סיימו את תפקידן. כל תורם לבנה לבניין הישיבה, יקבל אבן מאבני הבית הקדוש. מארז"ל "יעידו עליי קירות ביתי" הינו עדות יותר מכל על קדושתן וייחודיותן של האבנים שזכו לספוג כ"כ הרבה קול תורה וחסידות בבית המיוחד והקדוש הזה.

פרטים ליצירת קשר:
הרב משה אורנשטיין 052-8887431
[email protected]

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.