מערכת COL | יום כ' חשוון ה׳תשע״ו 02.11.2015

30 יום קודם החג: שלוחים – שריינו: י"ט כסלו בכפ"ח

כמידי שנה וביתר שאת בשנת הקהל, התוועדות י"ט כסלו המרכזית בכפר חב"ד תותאם לקהל מקורבי בתי חב"ד, כפי שהיה בימי הבראשית של ההתוועדות המסורתית * בוועד כפר חב"ד קוראים לשלוחים ולמארגני ההתוועדויות די בכל אתר ואתר, בהתאם להוראת הרבי המפורשת בעניין, לשריין את יום שלישי י"ט כסלו בערב לטובת ההתוועדות המרכזית ולא לקיים את ההתוועדות במקומם בתאריך זה י"ט כסלו בכפ"ח
30 יום קודם החג: שלוחים – שריינו: י
צילום: ברלה שיינר
כמידי שנה וביתר שאת בשנת הקהל, התוועדות י"ט כסלו המרכזית בכפר חב"ד תותאם לקהל מקורבי בתי חב"ד, כפי שהיה בימי הבראשית של ההתוועדות המסורתית.

בימים אלה החל ועד כפר חב"ד בראשות הרב בנימין ליפשיץ בארגון התוועדות י"ט כסלו המרכזית וצפויה תכנית מרשימה ביותר, מלאת הפתעות.

בוועד כפר חב"ד קוראים לשלוחים ולמארגני ההתוועדויות די בכל אתר ואתר, בהתאם להוראת הרבי המפורשת בעניין, לשריין את יום שלישי י"ט כסלו בערב לטובת ההתוועדות המרכזית ולא לקיים את ההתוועדות במקומם בתאריך זה, על מנת לאפשר לכולם להשתתף בהתוועדות המרכזית בכפר חב"ד.

בשנים האחרונות נהנו מההתוועדות ותכניה עשרות רבות של שלוחים ומנהלי בתי חב"ד שהביאו את אנשיהם בהשקעה מזערית וקיבלו התוועדות שלמה ומעניינת מן המוכן, ברוב עם ובאווירה חסידית סוחפת.







הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.