מערכת COL | יום כ' חשוון ה׳תשע״ו 02.11.2015

10 מרצים מוכשרים יתחרו על התואר "הנאום הטוב ביותר"

ועד כינוס השלוחים עמל במשך חודשים להרכיב תוכנית מגוונת, הכוללת בתוכה מאות סדנאות וקבוצות דיון שמקיפים בתוכנם את חיי השליחות מכל זווית, ומציעים לך השתלמות במהלך ימי הכינוס ● באחת הסדנאות: 10 מרצים מוכשרים יתחרו על התואר "הנאום הטוב ביותר" ● וגם: איך מחדירים את רגש ההתקשרות לדור שלא ראה? ● הצצה לכמה סדנאות  סדנאות כינוס השלוחים
10 מרצים מוכשרים יתחרו על התואר
(צילומי אילוסטרציה: שמוליק סופר)
ועד ההכנה של כינוס השלוחים עמל במשך חודשים ארוכים להרכיב תוכנית מרתקת ומגוונת, הכוללת בתוכה מאות סדנאות וקבוצות דיון שמקיפים בתוכנם את חיי השליחות מכל זווית ופינה, ומציעים לשלוחים השתלמות והתחדשות במהלך חמשת ימי הכינוס. הנה הצצה לכמה מהן:

החדרת רגש ההתקשרות בדור הבא

יסוד החינוך החסידי בדורנו הוא ההתקשרות הנצחית אל רבינו. כיצד מצליחים להחדיר את התחושות ואת הרגשות שטבועים אצלנו, בקרב הדור שלא ראה ולא שמע? מספר שלוחים יתנו רעיונות ודרכים למימוש השאיפה שבלב כולנו. בהשתתפות: הרב בערל לאזאר, מוסקבה; הרב יוסף יצחק גרינברג, אנקורג'; הרב זלמן הבר, טקומה.

מרצים ונואמים לאירוע מיוחד

מחפש מרצה שירתק את הקהל? נואם שיצליח לסחוף אחריו את השומעים? סדנא מיוחדת זו תיתן אפשרות ל-10 מרצים מוכשרים לתת את הנאום הטוב ביותר שלהם, ולכם את הבחירה את מי להזמין לדינר הבא. בהשתתפות: הרב ארי שישלר, סנדטאון; הרב לוי ויינברג, יוהנסבורג; הרב פסח צבי שמערלינג, פאראקווי; הרב שלמה יפה, ניוטון.

איש וביתו

סדנא שתתן הדרכה כיצד לטפח באופן יזום את השלווה המשפחתית הנחוצה, במקביל לאתגרים וללחץ המתמיד של עבודת השליחות. מגיש: הרב צבי הירש ויינרב, ברוקלין.

תורת החסידות שמשנה את המהות

בואו ללמוד את רזי ההשפעה של תורת החסידות על נפש האדם. כיצד עם מאמר של הרבי אפשר להפוך את החיים של המאזינים בשיעור השבועי, איך מתרגמים רעיונות יסוד של דא"ח לחיים עכשוויים במאה ה-21, והפתרונות לכל בעיות הדור המצויים באלפי השיחות והמאמרים. מגיש: הרב יוסף יצחק ג'ייקובסון, מונסי.

רבנות הלכה למעשה

רבנים ותיקים ובעלי ניסיון, ישתפו רעיונות בכל מה שקשור למעמד רב הקהילה באופן המתאים, הדרכה רוחנית לאנשי הקהילה, והדרכים לשמור על חיי קהילה יהודית תוססת ובריאה אל מול הפיתויים של העולם המודרני המכרסם בערכים אלו.

הסדנא שתכלול יעוץ הלכתי ומעשי כאחד, תוגש על ידי הרב ברוך הרץ משיקגו, הרב ישראל רוזנפלד מפיטסבורג, והרב בערל בעל ממונטריאול.

חדשנות ומצויינות בניהול המוסד

"מרגיש עייפות מהמרוץ אחר הזמן בניהול המוסד? לוח הזמנים שלך כמנהל כללי של בית חב"ד לא מותיר מקום לדברים הבוערים? סדנא זו היא בדיוק בשבילך!", נכתב במייל ששוגר לשלוחים. 

הרב דוב יונה קורן, שפיתח בהצלחה גדולה בית חב"ד תוסס במרכז האוניברסיטאי של מנהטן (NYU), ישתף רעיונות וכלים מעשיים לניהול נכון ויעיל של מוסד מתפתח בקצב מהיר. את הסדנא ינחה הרב מתתיהו דלווין מקליפורניה

קמפיין הצ'ארידי, או שמא לפנות לצורות אחרות של גיוס כספים?

כולם עושים את זה בשנה האחרונה ויש הצלחות בשטח, אבל האם קמפיין המימון ההמוני באמצעות האפליקציות והרשתות החברתיות מתאים לכל בית חב"ד?

סדנא שתדון בדרכים מעשיות ועצות פרקטיות בגיוס כספים המותאמות לצרכים וליכולות שלך, תארח את הרב אליהו ריבקין מקליפורניה, הרב נחמיה שוסטרמן ממסצ'וסטס והרב יענקי דנבורג מפלורידה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.