מערכת COL | יום כ' חשוון ה׳תשע״ו 02.11.2015

אתר קול חי הלשין, חייל "שהתגרה בפלסטינים" ייחקר

אתר תחנת הרדיו 'קול חי', הפונה לשומרי מצוות, מתגאה הלילה בסיפור הבא: "בתיעוד שמתפרסם לראשונה באתר 'קול חי', נראה חייל צה"ל כשהוא מתגרה במתפרעים הערבים וצועק לעברם בעברית ובערבית: 'אל אקצא של ישראל'. בעקבות כך - אתר 'קול חי' פנה לצה"ל שהודיע כי יחקור את המקרה" אתר קול חי 
אתר קול חי הלשין, חייל
הכותרת הראשית באתר "קול חי", הלילה

אתר "בצלם" או אתר הפונה לשומרי מצוות? אתר רדיו קול חי מביא הערב את הסיפור הבא: "בו בזמן שישראל עושה את כל המאמצים להרגיע את הרוחות בעימות עם הפלסטינים – ולעצור את גל ההסתה סביב נושא הר הבית, מתברר כי דווקא חיילי צה"ל מלבים את האש עם הפלסטינים סביב נושא הר הבית.

"
בתיעוד שמתפרסם לראשונה באתר 'קול חי', נראים חיילי צה"ל ביום שישי האחרון בפעילות מול הפלסטינים בהפרות סדר בכניסה לכפר בית אומר.

"
בעיצומה של הפעילות, נראה אחד החיילים כשהוא צועק לעבר המתפרעים הערבים: "אל אקצא של ישראל". החייל לא הסתפק בזה והוא חוזר שוב על המסר גם בשפה הערבית".

קול חי הפנה את הוידאו לצה"ל, שם הגיבו: "המקרה המדובר אירע במהלך פעילות כוחות צה״ל בכניסה לכפר בית אומר כנגד עשרות מפרי סדר אלימים אשר יידו אבנים לעבר רכבים ישראליים שנסעו על כביש 60 הסמוך לכפר. יודגש כי האמירה של החייל נעשתה על דעתו בלבד, אינה מייצגת וחורגת מהמצופה ממנו. המקרה ייבדק על ידי המפקדים".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.