מערכת COL | יום י"ט חשוון ה׳תשע״ו 01.11.2015

איך להגביר הביטחון בארץ? שלוחים בפלורידה הגו רעיון יצירתי

מספר שלוחים מדרום פלורידה ייגעו אף הם את מוחם בשאלה: כיצד נוכל גם אנחנו להגביר את האור ולחזק את הבטחון בקרב תושבי ישראל, ממרחק אלפי קילומטרים? לאחר שהפכו בענין, הגו השלוחים רעיון יצירתי במיוחד. כל הפרטים  ביטחון בארץ
איך להגביר הביטחון בארץ? שלוחים בפלורידה הגו רעיון יצירתי

יהודים מכל העולם מוצאים עצמם בימים אלו כואבים ומודאגים עקב החמרת המצב הבטחוני וגל הטרור הפוקד את ארץ הקודש, שגרר קורבנות ופצועים רבים ל"ע ותחושות קשות של חוסר אונים ופחד.

אם נוסיף לכך את גילויי האנטישמיות וחוסר האהדה האנטי ישראלית ואנטי יהודית המופצים בכלי התקשורת במקומות שונים בעולם, הרי שמעבר לרגשות ההזדהות, האמפטיה והדאגה, יהודים רבים מרגישים צורך ורצון עמוק לסייע ולו במעט לאחיהם ואחיותיהם ולהפגין תמיכה מוצהרת וגלויה בתושבי הארץ.

בריכוזים יהודיים שונים, בבתי כנסת, מוסדות חינוך, אוניברסיטאות ובתי חב"ד המפוזרים בעולם, נערכו ונערכים עצרות הזדהות, ימי תפילה ואמירת תהילים, שיעורים וכינוסי תורה, אפיית חלה עולמית, מבצע תפילין רחב היקף  ועוד, מתוך מטרה ברורה: חיזוק הפן הרוחני הכלל עולמי לשמירת ולהגנת כלל ישראל.

מספר שלוחים מדרום פלורידה ייגעו אף הם את מוחם בשאלה: כיצד נוכל גם אנחנו להגביר את האור ולחזק את הבטחון בקרב תושבי ישראל, ממרחק אלפי קילומטרים?

כידוע לכל, בהרבה משיחותיו, הרבי מציין את הקשר העמוק בין הדלקת נרות קודש לבטחון ושלום, ואת חשיבות מבצע נש"ק לכל אישה ובת יהודיה, בייחוד בימי חושך ומלחמות ר"ל.

אך כיצד ניתן לבצע את מבצע נש"ק ולהגיע למספר מקסימלי של יהודים וליידע אותם על חשיבות הענין ומשמעותו?

לאחר שהפכו בענין, הגו השלוחים רעיון יצירתי במיוחד: מגנטי פרסום מבצע נש"ק למכוניות.

המגנטים בגודל של 45×60 ס"מ, מעוצבים בצורה אטרקטיבית ומושכת עין, עם סלוגן עוצמתי וברור, קוראים לכל אישה ובת יהודיה להדליק נרות שבת קודש ובכך "להגביר את האור כנגד הטרור".

זמני ההדלקה כתובים גם הם על גבי המגנט בצבע מחיק ומשתנים מידי שבוע בהתאם לזמני כניסת השבת בכל עיר ועיר במדינות השונות. 

"המגנטים הם בעצם 'פטנט' ייחודי ואפקטיבי לפרסום נייד של מבצע נש"ק לכמות בלתי מוגבלת של אנשים, ובעלות אפסית" , כך אומר אחד השלוחים המעורבים במבצע, "הם התקבלו בהתלהבות עצומה בקרב שלוחים רבים ואנ"ש ונמכרים כעת בכל רחבי ארה"ב במחיר מסובסד וסמלי. בקרוב מאוד נתחיל לשווק אותם לקנדה ולמדינות נוספות".

ומוסיף: "אנחנו ממליצים לכל בעל רכב הנושא את המגנט על רכבו, להצטייד בערכות נש"ק ופליירים ולחלקם למתעניינים ולמתעניינות 'על הדרך', במגרשי החניה, בחוצות ובשווקים".

כולנו תפילה ובקשה מריבונו של עולם, שבזכות כל אותם נרות חדשים (וישנים) שיידלקו בעקבות הקמפיין הזה, יגבר האור על החושך ונזכה לבטחון ושלווה בארץ ובעולם, עד לגילוי האור הגדול, אורו של משיח, תיכף ומיד ממש!" 

את המגנטים ניתן להזמין כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.