מערכת COL | יום י"ד חשוון ה׳תשע״ו 27.10.2015

חשיפה: ס"ת הכללי יוכנס בכינוס השלוחים לאוהל הק'

בשורה משמחת: במהלך כינוס השלוחים עולמי הקרוב תתקיים הכנסת ספר תורה הכללי - השביעי מספרי התורה שנכתבו ע״פ הוראת הרבי - לבית הכנסת הסמוך לאוהל הק׳ ● "הרעיון התעורר בעקבות המצב הביטחוני הקשה השורר בארץ בימים אלו. הסיבה שהוחלט לקיים את מעמד ההכנסה דווקא בכינוס השלוחים הוא בהתאם להוראת הרבי שקיבלתי לקיים את המעמד הראשון של הסיום במקום שיש "רוב עם", אומר הרב משה שמואל אוירכמן, יו"ר הוועד לכתיבת ס"ת הכללי לאחדות ישראל  יוכנס ספר תורה לאוהל הק׳
חשיפה: ס
ארכיון COL
בשורה משמחת: במהלך כינוס השלוחים עולמי הקרוב תתקיים הכנסת ספר תורה הכללי - השביעי מספרי התורה שנכתבו ע״פ הוראת הרבי - לבית הכנסת הסמוך לאוהל הק׳.

"הרעיון התעורר בעקבות המצב הביטחוני הקשה השורר בארץ בימים אלו. הסיבה שהוחלט לקיים את מעמד ההכנסה דווקא בכינוס השלוחים הוא בהתאם להוראת הרבי שקיבלתי לקיים את המעמד הראשון של הסיום במקום שיש "רוב עם", אומר הרב משה שמואל אוירכמן, יו"ר הוועד לכתיבת ס"ת הכללי לאחדות ישראל.

הרב אוירכמן מספר על התוכנית שנרקמה ביחד עם הרב משה קוטלרסקי, יו״ר ועד הכינוס: "ביום חמישי בערב תתקיים כתיבת האותיות האחרונות והתחלת כתיבת ספר התורה השמיני בבניין שבו יתקיימו כל הסדנאות עם סיום התכניות תצא תהלוכה לחדרו הק׳ של הרבי ב770, שם יתקיימו ההקפות ברוב שירה וזימרה. ספר התורה יונח שם עד למחרת בבוקר, וביום שישי לאחר קריאת הפ״נ הכללי יוכנס הספר לבית המדרש שליד האוהל הק׳ במעמד אלפי שלוחי הרבי ברחבי תבל".

מהועד לכתיבת ס״ת הכללי נמסר שהיות ועדיין לא נרכשו הפרוכת, הכתר ושאר ההוצאות, המעוניין לזכות בכך יכול ליצור קשר עם המארגנים בטל': 052-4239720.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.