מערכת COL | יום י"ג חשוון ה׳תשע״ו 26.10.2015

שברולט אורלנדו - לא מסובך ● נסיעת מבחן

מסתבר שגם דברים פשוטים, מסתבכים לפעמים ללא סיבה ● כבר יותר משנה שהמדור מנסה לתאם נסיעת מבחן עם האורלנדו ובכל פעם תקלה אחרת ● אבל בסוף זה קרה וקיבלנו את מפתחות האורלנדו ● אחרי חמישה ימים ומאות קילומטרים מצאנו את עצמינו מבינים את יופיה של הפשטות, הלא מסובכת  שברולט אורלנדו
שברולט אורלנדו - לא מסובך ● נסיעת מבחן
שברולט אורלנדו
שמואל מתן



כמו דגמי שברולט רבים שנמכרים בישראל, גם האורלנדו מיוצר במפעלי שברולט בדרום קוריאה. המראה החיצוני קצת מגושם, מצד שני חלק חשבו שהוא בכלל רכב פנאי (גם היבואן מגדיר אותו כך...) ואנחנו חשבנו שהוא מיניוואן עם שבעה מקומות או בהגדרה המדויקת 5+2.



במהלך נסיעת מבחן לא מצאנו שום דבר מסעיר, אבל כפי שאומרים, העסק דופק כמו שצריך! המושבים שלו נוחים ומתאימים גם לנסיעות ארוכות, תא הנוסעים שלו שחור משחור ועשוי מבד פשוט ועמיד, יש לו את כל האיבזור הנכון, ומערכת mylink שעברה כך נראה שידרוג רציני מהפעם הקודמת שפגשנו אותה לפני שנה בטראקס, נוחה וברורה מאד לתפעול והיא גם קוראת קבצים ושמות בעברית, אבל ממוקמת קצת רחוק וגבוה. מצד שני בזכות המתגים שעל ההגה ששולטים נפלא על מערכת השמע. לא השתמשנו כמעט בלחצנים של המערכת. שאר הפונקציות ברכב פשוטות מאד לתפעול ומוצגות בחינניות על מסך ה-mylink.



המנוע של האורלדנו הוא ה-1.4 טורבו המוכר שמשרת כיום את רוב דגמי שברולט בארץ, עושה את עבודתו מצוין ומשנע את המשפחה המורחבת בזריזות גם בעליות תלולות, (אבל שם גם שומעים אותו...).

אבסורד? את נסיעת המבחן הזאת ביצענו אחרי שהחזרנו לסוכנות אחרת SUV שעולה 350.000 ₪, למרבה ההפתעה דווקא הרגשנו הרבה יותר נח וטבעי באורלנדו ללא כל התפעולים והשכלולים... נכון אין כאן מסכי ענק, מערכות הבטיחות שלו אינם המילה האחרונה בעולם הרכב אבל יש לו משהו שהקסים אותנו מהרגע שנכנסו והשאיר לנו טעם מתוק בכל כל ימי המבחן שהיו ארוכים במיוחד (חמישה ימים!) גמענו איתו קרוב ל1.000 ק"מ ולרגע לא הופסקה התחושה שהאוטו הזה נמצא בצד הנכון הסקאלה.



לסיכום: בשוק המיניוואנים בארץ יש מתחרים הרבה יותר מאובזרים וחדשניים, ולמרות זאת האורלנדו נמצא בשורה הראשונה של המיניוואנים בישראל, דווקא בגלל שלא מצאנו בו שום מגרעה בולטת. יחד עם הנדסת האנוש וקלות התפעול ש"תפסה אותנו" הוא מקבל את המלצת המדור.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.