מערכת COL | יום ו' חשוון ה׳תשע״ו 19.10.2015

הרב הראשי לישראל ביקר במוסדות חב"ד בוושינגטון: "אני מודאג"

במהלך ביקור מיוחד של הרה"ר לישראל הרב דוד לאו בוושינגטון, הוא נפגש עם שלוחי חב"ד, ועם ילדים בבתי ספר, וקרא עימם פסוקי תהילים ● הרב לאו הביע דאגתו בנוגע למצב הבטחון באה"ק  לסיקור ותמונות
הרב הראשי לישראל ביקר במוסדות חב
תמונות: משה זוסמן
כתב COL בארה"ב

הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו ביקר בוושינגטון בירת ארה"ב, והופיע בכנס ארצי של קהילות יהודיות.

"הדבר הראשון שעשיתי בצאת שבת, היה לקחת את הטלפון שלי ולבדוק מה קורה בישראל", הוא אמר אחרי ששהה בשבת במרכז ליובאוויטש בוושינגטון.

הרב לאו הגיע כאורח של המועצה הישראלית האמריקנית (IAC) וביום שישי ערך סיור בבית הספר התורני של וושינגטון רבתי, ונכנס לאחת הכיתות, כדי להתרשם.

במהלך השיחה עם התלמידים, הוא שיתף אותם בדאגתו למצב הבטחוני ולטרור ההולך וגובר ברחובות ישראל, וקרא איתם פרקי תהילים. הוא הדגיש כי מחובתם של הילדים להשתדל יותר בלימודם, ובעשיית מעשי חסד.

בדרשתו במרכז חב"ד-ליובאוויטש בשבת בבוקר, אמר הרב לאו כי "לעיתים דווקא השונא מביא אותנו לאחדות, ויש לשמר זאת הלאה. "

"החמימות שאני מוצא במרכזי חב"ד היא דבר מבורך וזה משמח אותי בכל פעם מחדש", אמר הרב לאו על האירוח של השלוחים בוושינגטון, הרב לוי שמטוב, ורעייתו, נחמה.

לאחר שבת, במהלך סעודת ה"מלווה מלכה" עם קבוצת השלוחים מוושינגטון, מרילנד ווירג'יניה מס, הודה להם על עבודתם המסורה בשמו של העם היהודי.

"אני יודע ששליחות שולחת למקומות לא כל כך מוכרים," הוא אמר לקבוצה של 14 שלוחים. "אסור לנו להסס, התבוללות לא תחכה לנו. עלינו לעשות יותר ויותר.

השבת היתה מעוררת השראה במרכז ליובאוויטש - וושינגטון, וכללה תפילה מעומק הלב בראשותו של החזן הנודע מרדכי זיגלבאום, ו"מי שברך" מיוחד בקריאת התורה לזכות נפגעי הטרור בארץ ישראל.

ביום ראשון הרב הראשי ביקר בבתי כנסת באזור כדי לחזק את התמיכה של חברי הקהילה בישראל. במהלך ביקור קצר בבית חב"ד בסילבר ספרינג, בניהולו של שליח הרב בערל וולבובסקי, הרב לאו כובד בקביעת מזוזה.

כשהוא נוכח בתמיכה הרחבה בישראל, ועבודתה המשפיעה של חב"ד-ליובאוויטש, הרב לאו אמר שיש לו תקווה וביטחון ששלום אכן יגיע לארץ הקודש - בעתיד הקרוב, ולאחר מכן באופן קבוע עם בואו של משיח צדקינו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.