מערכת COL | יום ו' חשוון ה׳תשע״ו 19.10.2015

הרב לאו נפגש עם שליח הרבי במרכז הרפואי 'סוני'

פגישה מיוחדת ערך הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו עם הרב יוסף יצחק הולצמן, שליח ורב המרכז הרפואי 'סוני' שבברוקלין הנמצא בפאתי שכונת קראון הייטס ● הרב הולצמן אף העלה שאלות הלכתיות שהצטברו על שולחנו בנוגע לבעיות הלכתיות-רפואיות מורכבות  הרב לאו במרכז הרפואי 'סוני'
הרב לאו נפגש עם שליח הרבי במרכז הרפואי 'סוני'
הרב לאו בפגישה עם הרב הולצמן, השבוע בקראון-הייטס
פגישה מיוחדת ערך הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו עם הרב יוסף יצחק הולצמן, שליח ורב המרכז הרפואי 'סוני' שבברוקלין הנמצא בפאתי שכונת 'קראון הייטס'.

במהלך הפגישה דנו הרבנים בשורה של נושאים הקשורים לרפואה בנוגע ליהודים המאושפזים בבית רפואה כללי. הרב הולצמן אף העלה שאלות הלכתיות שהצטברו על שולחנו בנוגע לבעיות הלכתיות-רפואיות מורכבות.

המרכז הרפואי "סוני דאון-סטייט", שבברוקלין, ניו-יורק, הוא אחד הגדולים שבארצות הברית. הוא מהווה לא רק בית רפואה, אלא גם בית ספר לרפואה, בית ספר לאחיות, לימודי פיזיותרפיה, אוניברסיטת מחקר ועוד.

לפני מספר שנים מונה הרב יוסף יצחק הולצמן, לרבו של המרכז הרפואי על כל שלוחותיו ול"צ'פליין דת". במסגרת זו הוא מסייע למתרפאים יהודים המגיעים לבית הרפואה – לעתים גם בשעות-לא-שעות, בשבתות ובחגים, ומכוון אותם לקבל את הטיפול הנכון והטוב ביותר. לא פעם נקרא הרב הולצמן על ידי בכירי הרופאים במקרים הדורשים חוות דעת הלכתית-יהודית, במקרה של פציינטים שומרי מצוות.

מצודתו של הרב הולצמן פרושה לא רק ברחבי בית הרפואה (הממוקם רק חמש עשרה דקות הליכה מקראון-הייטס), אלא גם על הקמפוס הלימודי הענק אשר בו נמצאים כאלף וחמש מאות יהודים, רבים מהם סטודנטים הלומדים ומתמחים ברפואה. גם מסגרת זו מציבה שאלות הלכתיות לא מעטות שעלו במהלך הפגישה בין רבנים. השניים שוחחו בעיני סדור קידושין, נשואי תערובת וגיור כהלכה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.