מערכת COL | יום ו' חשוון ה׳תשע״ו 19.10.2015

הרב אלי וולף משיק ספר חדש: 'מעט מן האור'

שלוחים רבים משתמשים מידי בשבוע בעיבוד לשיחות של הרבי שעורך ר' אלי וולף ● השיחות נכתבות על ידו בכל שבוע, והם מופצים במייל ברחבי העולם ומשמשים ככלי עזר לשלוחים ואנ"ש לצורך הרצאות, שיעורי-תורה, ורעיונות לפרשה  מעט מן האור
הרב אלי וולף משיק ספר חדש: 'מעט מן האור'
שער הספר 'מעט מן האור' מאת הרב אלי וולף

לאחר כמה שנים ששיחות אלו יוצאות לאור, הרב וולף ריכז מתוך אותם שיחות מעובדות שתי שיחות לכל פרשה, על כל פרשיות התורה, והם יצאו לאור כעת בספר מהודר הנושא את השם "מעט מן האור".

להלן ציטוטים מהפתח דבר:
ככל שמעמיקים אל תוך הלילה, ככל שמתקרבים אל רגעי הלילה האחרונים – החושך הולך ונעשה כהה, והוא מאפיל יותר.

בתוך החושך הזה, העמיד הקב"ה אור גדול, לפיד של אור ואמונה, להבה של חום וחיוניות. זכה הדור שלנו, הדור החשוך ביותר, דור של "עקבתא דמשיחא", לאורו הגדול של הרבי מליובאוויטש.

בתורתו ובדבריו, האיר הרבי לעם ישראל ולעולם כולו. בתכנים ובמסרים שדלה מן התורה, בגישה ובשיטה שסלל – הוא העלה את האור בכל מקום, וכדברי הנביא ישעיהו: "ההולכים בחושך, ראו אור גדול. יושבי בארץ צלמוות, אור נגה עליהם".

בשיחותיו, גילה הרבי את האור הפנימי שבתורה, והאיר איתו את הלבבות ואת החוצות. בשיחותיו הפומביות ובשיחותיו הפרטיות – הוא האיר את הנפשות ואת העולם.

● ● ●

ספר זה הוא "מעט מן האור", מעט מן האור הגדול של הרבי מליובאוויטש.

בספר זה ליקטתי ועיבדתי בלשון קלה רעיונות מתוך שיחותיו של הרבי על פרשת השבוע, "מעט מן האור". מעט מאוד מאורו הגדול הבלתי נדלה, ניצוצות מאור תורתו הרחבה מני ים.

אלו עיונים בפרשה, הכתובים בשפה השווה לכל נפש, כאשר העיון מוליך אל מסר מעשי - מה הלקח אותו עלינו ליישם, בגישת המחשבה בנפש פנימה או במעשה בפועל בחיי היום-יום בעולם, כתוצאה מהבנת הדברים.

תורתו של הרבי עמוקה ורחבה היא, ועיבוד שיחותיו אלו הינם רק לפי הבנת הכותב. אין תחליף ללימוד במקור, בשיחותיו של הרבי עצמו, שם הלומד ירווה את צמאונו מן המעיין הנובע, יאיר את נפשו מן השלהבת עצמה.

● ● ●

תכונתו של האור היא, אשר "מעט מן האור – דוחה הרבה מן החושך".

אני מקווה כי גם "מעט מן האור" הזה, יסייע במטרה של כולנו, לדחות את החושך, את חושך הגלות, ולהביא את האור הגדול, אור הגאולה, עליו אומר הנביא ישעיהו: "והיה אור הלבנה כאור החמה, ואור החמה יהיה שבעתים, כאור שבעת הימים, ביום חבוש ה' את שבר עמו ומחץ מכתו ירפא".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.