מערכת COL | יום ב' חשוון ה׳תשע״ו 15.10.2015

האדמו"ר מפינסק-קרלין ניחם את משפחת קרישבסקי

כ"ק האדמו"ר מפינסק קרלין שליט"א ערך ניחום אבלים אצל משפחת הקדוש הרב ישעיהו קרישבסקי הי"ד שנרצח על-ידי מחבל נתעב בירושלים ● הרב קרישבסקי הי"ד היה מחשובי חסידי פינסק-קרלין והיה דבוק ברבו יבדלחט"א  האדמו"ר מפינסק-קרלין
האדמו
האדמו"ר מפינסק-קרלין מנחם את בני משפחת קרישבסקי
כ"ק האדמו"ר מפינסק קרלין שליט"א ערך ניחום אבלים אצל משפחת הקדוש הרב ישעיהו קרישבסקי הי"ד שנרצח בפיגוע אכזרי על-ידי מחבל נתעב בירושלים.

הרב קרישבסקי הי"ד היה מחשובי חסידי פינסק-קרלין והיה דבוק ברבו יבדלחט"א.

במהלך הביקור, שוחחו על דמותו המיוחדת של הקדוש שכל כולו היה חסד ונתינה.

לפני כחודשיים ערך בנו של הנרצח, יבדלחט"א ר' שניאור-זלמן - חסיד חב"ד המתגורר בבני-ברק, 'שלום-זכר' בטיש שנערך בביתו של האדמו"ר.

את בית משפחת קרישבסקי פוקדים אישים רבים שהכירו את המנוח. בפי כולם שבחים על מידותיו האצילות. המנוח היה עקבי עד מאד בסדר יומו, שהתחיל מהשעות המוקדמות של הבוקר, אז היה משתתף בבריתות, ולאחר מכן הגיע כקובע מקום לתפילתו למנין שחרית אצל כ"ק האדמו"ר מפינסק קארלין שליט"א.

לאחר שחרית היה לומד עם חברותא בביהמ"ד "נחלת עקיבא" בגני גאולה. במהלך היום היו לו שיעורים קבועים בכל מקצועות התורה בהם יגע על הסדר דף אחר דף בעקביות ובנחישות, בהתמדה בלתי רגילה, המנוח הי"ד היה משתתף בכל שמחה אליה הוזמן ומשתדל לשמח ולשאת דברים מחידושיו, אותם העלה על גבי הכתב בספר 'פניני ישעיהו' שחיבר על התורה והמועדים ופרקי אבות אשר זכה להסכמות נלהבות מגדולי הרבנים והאדמורי"ם שליט"א.

שמר מכל משמר על טהרת קדושת לשונו, בברחו כמטחווי קשת מכל נדנוד של מחלוקת ופגיעה בזולת חלילה, היה אהוב על הכל, אשר אהבו להשתעשע אתו בפרפראות התורה, ובאמרות שפר. 

גמל חסד בגופו ובממונו עם הבריות, בהיותו ראש וראשון לכל דבר שבקדושה להיות לעזר לכל צר ומצוק, הקדיש את עצמו להיות דואג לאלמנות ויתומים ולשבורי לב, כאשר כל יום היה מתקשר באופן קבוע לשאול לשלומם ולצרכיהם.

בערבי שבתות וחגים היה מספק צרכי השבת והחג לנצרכים. ר' ישעי' הי"ד, השתדל לעשות את מעשיו הגדולים בהסתר ובצנעה כאשר בחל מכל כבוד ופרסום.

היה דואג לגייס כספים למען נזקקים, ולדאוג להם לחבילות מזון ולהלבשה בדרך כבוד. כן היה ידוע כיד ימינו של הגבאי צדקה העסקן רבי יחיאל רבינוביץ זצ"ל וסייע לו בכל מפעלותיו הברוכים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.