מערכת COL | יום ל' תשרי ה׳תשע״ו 13.10.2015

התפילות נשמעות: הטבה קלה במצבו של הרב צייטלין

לאחר החמרה שחלה בימים האחרונים במצבו הרפואי, היום נרשמה הטבה קלה במצבו של השליח הרב אהרן-אליעזר בן רבקה צייטלין, השוהה בניו-יורק ● בתו של הרב צייטלין סיפרה: "הבוקר קרה הדבר הכי לא טבעי. אבא שלי התיישב, הניח תפילין והתפלל. הוא גם דיבר קצת עם המשפחה וסיפר סיפורים. בהמשך לקחו אותו לרופא מומחה שמטפל בשיטה משלו ונגד כל מה שהרופאים אומרים הוא מוכן לטפל בו ונותן תקווה"  הטבה במצב הרב צייטלין
התפילות נשמעות: הטבה קלה במצבו של הרב צייטלין

לאחר החמרה שחלה בימים האחרונים במצבו הרפואי, היום נרשמה הטבה קלה במצבו של השליח הרב אהרן-אליעזר בן רבקה צייטלין, השוהה בניו-יורק.

בתו של הרב צייטלין סיפרה:

"הבוקר קרה הדבר הכי לא טבעי. אבא שלי התיישב, הניח תפילין והתפלל. הוא גם דיבר קצת עם המשפחה וסיפר סיפורים. בהמשך לקחו אותו לרופא מומחה שמטפל בשיטה משלו ונגד כל מה שהרופאים אומרים הוא מוכן לטפל בו ונותן תקווה. מחר בעזה הוא ייסע להתחיל אצלו את הטיפול. הלוואי שזה תחילתו של נס. התפילות והמעשים של כולם בטוח הוזיזו משהו, רק תמשיכו עד שנראה נס גלוי.

יצוין, כי לפני מספר ימים, ערב שבת בראשית, יצא ועד השלוחים לארה"ק בקריאה נרגשת לרבנים, שלוחים וגבאי בתי הכנסת של חב"ד בארץ הקודש וברחבי תבל להקדיש את ההתוועדות של שבת בראשית לזכותו ולרפואתו הקרובה של הרב צייטלין, ואכן במהלך ההתוועדויות אוזכר שמו לרפואה.

יצויין, כי הטיפולים של הרב צייטלין עולים הון עתק וכל מי שביכולתו לסייע יבורך. ניתן לתרום בלחיצה כאן! ולציין "עבור הרב צייטלין".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.