מערכת COL | יום כ' תשרי ה׳תשע״ו 03.10.2015

חב"ד כבשה בשמחה את נמל תל-אביב

ביומו השלישי של חול-המועד נערך אירוע ענק של שמחת בית השואבה בחצר ה"האנגר 11" עם הזמר החסידי ר' בני פרידמן. אלפים זרמו כבר מתחילת הערב להשתתף בשמחה הגדולה. כאשר ציבור המטיילים הגדול בנמל קמו אף הם מבתי הקפה ומרכזי הבילוי ובאו לשמוח ולרקוד עם חסידי חב"ד  נמל תל-אביב
חב
שמחה אמיתית כזו לא ראתה העיר תל-אביב כבר זמן רב: מרכז חב"ד ליובאוויטש בת"א ערך כינוס 'הקהל' ענק של שמחת בית-השואבה שבו השתתפו אלפי אנשים נשים וטף בשמחה ריקודים ודברי תורה משך שעות ארוכות, במרכז מתחם "נמל תל-אביב", בחצר ה"האנגר 11".

כבר בתחילת החג הקים השליח לאוניברסיטת תל-אביב, הרב ישעיהו גרליצקי, סוכה מרכזית במרכז הנמל, ששקקה מבקרים לאורך כל ימי חול-המועד, סטים של ארבעת המינים עמדו בשימוש ללא הפסקה, כאשר אלפים מקיימים בהם את מצות נטילת לולב, ושומעים הסברים ודברי תורה מפי החבדניקים שאיישו את הסוכה במשמרות לכל אורך שעות היום.

ביומו השלישי של חול-המועד נערך אירוע ענק של שמחת בית השואבה, עם הזמר החסידי המפורסם ר' בני פרידמן. אלפים זרמו כבר מתחילת הערב להשתתף בשמחה הגדולה. כאשר ציבור המטיילים הגדול בנמל קמו אף הם מבתי הקפה ומרכזי הבילוי ובאו לשמוח ולרקוד עם חסידי חב"ד.

מתחם חצר ה'האנגר 11' היה מלא עד אפס מקום בקהל העצום שהאזין לדברי התורה של המנחה השליח הרב שאול רייצס, ושל השליח הראשי הרב יוסף גרליצקי, נהנה ממופע "אבוקות של אש" של אמן הפעלולים אמיר צור, ויצא מגדרו בריקודים סוערים שעות ארוכות לקול שירתו המלהיבה של ר' בני פרידמן.

אלפי המבקרים בנמל נחשפו לפעילות חב"ד, אמרו "לחיים" בסוכה, וקיימו בהידור את מצות "ושמחת בחגך". "אנחנו מבלים עם ילדינו מידי שבוע בקביעות במתחם הנמל", מספרים דרור וליטל וייסמן, תושבי מרכז ת"א, "אך שמחה כזאת כמו שחווינו כאן לא ראינו מעולם. אנו מקוים שחב"ד תמשיך לפעול ולהשפיע בנמל תל-אביב, בעיקר בקרב בני הנוער השוהים כאן רבות".

"ניתן לחוש שזו שנת הקהל", סיכם הרב יוסף גרליצקי, "כל פעילות חג הסוכות בעיר כולה היחה בהצלחה עצומה למעלה מן המשוער. רבבות קיימו את מצוות החג, ואין ספק שאור האחדות והשמחה הגדולה שהיתה הערב בנמל תל-אביב, ימשיך להאיר בכל השנה כולה".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.