מערכת COL | יום כ' תשרי ה׳תשע״ו 03.10.2015

כינוס הקהל ופארק אטרקציות מיוחד לילדי חב''ד בנתניה

הפנינג חגיגי וכינוס הקהל מיוחד לילדי קהילת חב''ד בנתניה התקיים בימי חול המועד סוכות בקרית החינוך של חב"ד בנתניה ● הילדים וההורים נהנו ממגוון רחב של מתקני לונה פארק ואטרקציות, ומדוכני אוכל ושתיה טעימים במיוחד. שיאו של היום היה ב"כינוס הקהל" שהתקיים בבית הכנסת של בית הספר  כינוס הקהל ופארק אטרקציות
כינוס הקהל ופארק אטרקציות מיוחד לילדי חב''ד בנתניה
הפנינג חגיגי וכינוס הקהל מיוחד לילדי קהילת חב''ד בנתניה התקיים בימי חול המועד סוכות בקרית החינוך של חב"ד בנתניה.

ההפנינג התקיים תחת הכותרת: "הקהל את העם, האנשים, הנשים והטף... ויראו את ה' אלוקיכם", ולאור בקשתו של הרבי מליובאוויטש להרבות בכינוסי הקהל של ילדים ומבוגרים בימי חג הסוכות –בפרט, ובכל שנת הקהל – בכלל.

הילדים וההורים נהנו ממגוון רחב של מתקני לונה פארק ואטרקציות, ומדוכני אוכל ושתיה טעימים במיוחד. שיאו של היום היה ב"כינוס הקהל" שהתקיים בבית הכנסת של בית הספר, שם התכנסו הבנים והבנות בשני כינוסים נפרדים בניצוחו של המחנך הרב מאיר מור יוסף. בכינוסים עסקו הילדים בשלושת הקווים עליהם העולם עומד: תורה, תפילה וצדקה, ושמעו סיפור חסידי מפי הרב מור יוסף. בסיום הכינוסים נערכה הגרלה בין המשתתפים על אופנים 24", מתנת משפ' מעודה.

כל הפעילות נערכה תוך הקפדה על גדרי הצניעות ובהפרדה מלאה בין הבנים לבנות. ההורים והילדים יצאו מרוגשים ומאושרים, מתוך הרגשת אחדות ושמחה, אשר תלווה אותם לאורך שנת הקהל כולה...

ההפנינג הופק ע"י מוסדות חב"ד בנתניה בראשות רב הקהילה הרב מנחם וולפא, וסמנכ"ל המוסדות הר' יצחק טייכטל, בסיועם ובהפעלתם של אברכי אנ"ש הרבנים: אריה לייב כהן, יאיר מעודה, ראובן אברמוב, אלעד שם טוב, זאב שכטר.

נציין שפעילות מיוחדת זו היא בנוסף לעשרות(!) אירועים ושמחות בית השואבה, שכל תשעת בתי חב"ד עשו בהשתתפות אלפים מתושבי העיר בכל רחבי העיר והשכונות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.