מערכת COL | יום י"ב תשרי ה׳תשע״ו 25.09.2015

הקהל את העם, גם במוסקבה. צפו בגלריה

היכל בית הכנסת המרכזי "מארינה רושצ'ה" במרכז מוסקבה, היה גדוש ומלא מפה לפה, במאות אנשים, נשים וטף שישבו באופן מכובד והשתתפו כאיש אחד בלב אחד בכינוס 'הקהל' המרכזי של רוסיה. צפו בגלריה  הקהל במוסקבה
הקהל את העם, גם במוסקבה. צפו בגלריה

היכל בית הכנסת המרכזי "מארינה רושצ'ה" במרכז מוסקבה, היה גדוש ומלא מפה לפה, במאות אנשים, נשים וטף שישבו באופן מכובד והשתתפו כאיש אחד בלב אחד בכינוס 'הקהל' המרכזי של רוסיה.

הכינוס נפתח באמירת פרקי תהלים לרפואת הילדה השליחה חנה בת מזל טוב שתחי', שיום הולדתה היה בשב"ק ו' בתשרי. והרבה פעולות טובות נעשות בשבועיים האחרונים לרפואתה הקרובה והשלמה.

הקהל הרב האזין בכובד ראש לשיחת קודשו של הרבי אודות 'הקהל' ובדקות השידור ממוסקבה עלה על הבמה הרב הראשי והשליח הראשי הרב בערל לאזאר, ששילב ברוסית, לשה"ק ואנגלית על הקהל בכלל ועל הפעולות של הקהל בשנה זו במוסקבה בפרט.

את הכינוס הנחה המחנך השליח ר' משה רוכלין ולאחר חלוקת מטבעות וניתנת צדקה על-ידי כל המשתתפים, נערכה תוכנית אומנותית מיוחדת עבור הילדים ע"י המחנך השליח ר' אברהם אלימלך גדז', על הקהל בביאת משיח צדקנו תיכף ומיד.

עם סיום החלק הרשמי, התיישבו תלמידי הישיבה קטנה בראשות ראש הישיבה השליח הרב מרדכי קליין, להתוועדות חסידית בראשות הרב הראשי הרב לאזאר ובהשתתפות רבים מאנ"ש.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.