מערכת COL | יום י"א תשרי ה׳תשע״ו 24.09.2015

המסע המרגש של הצוות הרפואי בהדסה ● סיקור מיוחד

במשך השנה הם עסוקים במתן עזרה וסיעוד למטופלים שנמצאים תחת ידם. הפעם, ניתנה לצוות הרפואי המסור של "הדסה" ההזדמנות לחוות בעצמם "טיפול רפואי" - עבור הנשמה, בו לקחו פסק זמן ליום אחד ויצאו למסע השתטחות בקברי צדיקים בצפון הארץ ● השליח למרכז הרפואי הדסה, הרב ישראל נפתלין: "הנסיעה כולה הייתה אפופה אווירת התעלות מיוחדת. התחושה בלב כולם הייתה כי מדובר במסע רוחני של הנשמה" לסיקור ותמונות
המסע המרגש של הצוות הרפואי בהדסה ● סיקור מיוחד
כל השנה הם עסוקים במתן עזרה וסיעוד למטופלים שנמצאים תחת ידם. הפעם, ניתנה להם ההזדמנות לחוות בעצמם "טיפול רפואי" עבור הנשמה.. מדובר בצוות הרפואי המסור של בית הרפואה הדסה בירושלים, שביום-יום עסוקים בשליחות החשובה של "שלח רפואה שלימה לחולי עמך", ובימים האחרונים לקחו פסק זמן ליום אחד בו יצאו למסע השתטחות בקברי הצדיקים בצפון הארץ.

את המסע ארגנו בשיתוף יחד בית חב"ד הדסה וועד העובדים שבמרכז הרפואי הדסה.

ברוח ימים אלו, עשרת ימי התשובה בהם מתקרב "המאור אל הניצוץ" – יזמו עבור הצוות הרפואי מסע רוחני מיוחד של זיכוך והתקרבות לה'.

את כברת הדרך הארוכה שעשה האוטובוס בין ירושלים לערי הגליל שבצפון, ניצלו המשתתפים להכנה רוחנית לקראת ההשתטחות בקברי הצדיקים: השליח למרכז הרפואי הדסה, הרב ישראל נפתלין, שליווה את הנסיעה הסביר לנוסעים על משמעותם הפנימית של ימים אלו. ההסברים הקולחים הפכו עד מהרה לדיון ערני בקרב המשתתפים שביקשו לשמוע עוד ועוד. בהמשך הנסיעה, האזינו המשתתפים בקשב רב להסבריו המרתקים של השליח אודות דברי ימי הצדיקים, ופרטים גיאוגרפיים נוספים על המקומות והקברים בהם יבקרו במהלך המסע.

המסע עצמו כלל השתטחות בקברו של רבי שמעון בר יוחאי ובנו רבי אליעזר במירון, רבי מאיר בעל הנס והרמב"ם בטבריה, רבי יונתן בן עוזיאל בעמוקה, ועוד צדיקים רבים נוספים. לאחר מכן המשיכו צפתה, שם טבלו את גופם במים הטהורים של מקווה האר"י בצפת ופקדו את קברי הצדיקים שבבית העלמין שבצפת. התרגשות גדולה אחזה את הנוסעים. הרב נפתלין ניצל את ההתעוררות הרוחנית והניח עם אחדים מהם תפילין.

באמצע המסע לקראת הצהריים, הנוסעים סעדו את ליבם בארוחה יוקרתית, כשרה למהדרין, במלון כינר שבטבריה. בסיום המסע, קיבל כל אחד מן המשתתפים ערכה מהודרת לקראת השנה החדשה, מתנת בית חב"ד הדסה.

השליח הרב ישראל נפתלין, מסכם: "הנסיעה כולה הייתה אפופה אווירת התעלות מיוחדת. התחושה בלב כולם הייתה כי מדובר במסע רוחני של הנשמה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.