מערכת COL | יום י' תשרי ה׳תשע״ו 23.09.2015

חשיפה: פרטים ראשונים על כינוס השלוחים העולמי תשע"ו

בעוד כ-42 יום, ביום רביעי כ"ב חשוון ייפתח בניו יורק כינוס השלוחים העולמי לשנת התשע"ו, ובימים אלו הכריז וועד הכינוס על החידושים בכינוס הקרוב כמו גם על נושא הכינוס שיעמוד השנה תחת הסיסמא: 'השליחות - כל מציאותנו' ● היכן יערכו השנה הסדנאות והארוחות? מתי תיפתח ההרשמה? וגם: התוכנייה הכללית לכינוס ● כל זה ועוד בכתבה המלאה  כינוס השלוחים העולמי תשע"ו
חשיפה: פרטים ראשונים על כינוס השלוחים העולמי תשע
כינוס השלוחים העולמי תשע"ו חוזר ל'הארמורי'

בעוד כ-42 יום, ביום רביעי כ"ב חשוון ייפתח בניו יורק כינוס השלוחים העולמי לשנת התשע"ו, ובימים אלו הכריז וועד הכינוס על החידושים בכינוס הקרוב כמו גם על נושא הכינוס שיעמוד השנה תחת הסיסמא: 'השליחות - כל מציאותנו'.

הנושא הנבחר נלקח מתוך שיחה של הרבי בז' אדר תשל"ו, בה הרבי תיאר את תמצית מהותו של השליח והייחודיות במשימה שלו. השליחות שלנו היא לא משימה חיצונית לעצמנו, אלא חובה שהיא תהיה משולבת בחיינו האישים. בדבריו התעקש הרבי על כך שזהותו של השליח תתמזג לחלוטין עם השליחות שלו עד כדי כך שהיא הופכת להיות לחלק ממהותו.

התובנה הזו הסביר הרבי, מולידה תוצאה מעשית ביותר כפי שהרבי הכריז: ״עצם היותו במקום השליחות איז כל רגע א חלק פון זיין שליחות״.

כאמור נושא זה ישולב היטב בכל הסדנאות, שיעורים, התוועדויות וכמובן גם בנאומים הנבחרים של הבנקט.

אחד מהחידושים המרעננים של הכינוס השנה, תהיה העובדה שכל הסדנאות, הארוחות והמלווה מלכה יערכו באולם הארמורי הממוקם על פינות הרחובות יוניון ובדפורד, מרחק הליכה מ-770, זאת לאחר שבשנים עברו נדדו השלוחים בין אולמות שונים כגון מלון המאריוט, אולם עדן בבורו פארק ואולם פאלאס בווילמסבורג.

"המיקום של כל פעילות הכינוס תחת קורת גג אחת ובקרבת מקום ל-770 תהיה קלה ונוחה עבור כל המשתתפים", אומרים במשרד הכינוס שבעבר ערכו כבר במקום את בנקט כינוס השלוחים וכינוס השלוחות.

כבר עכשיו מגיש וועד הכינוס תוכניה כללית עבור השלוחים בכדי שיוכלו לתכנן את הגעתם ואת הימים והזמנים בהם ירצו לקחת חלק בכינוס. לצפייה בתוכניה הכללית בשפה האנגלית, הקליקו על הלינק הבא.

"הודות למסירותם של עשרות אנשים מסורים, ההכנות לכינוס השנה נמצאות כעת בעיצומם", כותב יו"ר הכינוס וסיו"ר המרכז לענייני חינוך, הרב משה קוטלרסקי, באיימיל שנשלח לשלוחים.

"התקווה והציפייה שלנו היא שהכינוס בשנה זו כמו קודמיו ישמש כמקור יעיל להשראה עבור כל שליח שיידע את המשמעות והפוטנציאל של כל רגע בחייו בשליחות, ושיאפשר לו לחזור לשליחותו במרץ ובחיות".

ממשרדי הכינוס נמסר כי ההרשמה לכינוס תיפתח ביום שלישי ל' תשרי (13 באוקטובר), בשעה 2 בצהריים שעון ניו יורק. קוד ההרשמה יישלח ביום שישי כ"ו תשרי (9 באוקטובר).

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.