מערכת COL | יום ח' תשרי ה׳תשע״ו 21.09.2015

ערב כיפור: ממי מבקשים נציגי חב"ד סליחה? ● פרויקט מיוחד

ערב יום כיפור, נוהגים לבקש סליחה אחד מהשני ● גם נציגי חב"ד בעיריות, שעושים ימים כלילות למען התושבים – אותם הם משרתים בגאווה – מבקשים להביע את סליחתם ● COL כינס תחת אכסניה אחת את סליחתם של כמה דמויות מובילות בעשיה החב"דית באה"ק: ר' יעקב הלפרין נציג חב"ד בעיריית ירושלים, ר' חיים שטיינר מקריית מלאכי, ר' חיים אוחיון מצפת, ור' מאיר ואזנה נציג חב"ד בעיריית קריית גת  נציגי חב"ד מבקשים סליחה
ערב כיפור: ממי מבקשים נציגי חב
(צילום: יוסי פרסיה)
משה בן חיים

ערב יום כיפור, נוהגים לבקש סליחה אחד מהשני גם נציגי חב"ד בעיריות, שעושים ימים כלילות למען התושבים – אותם הם משרתים בגאווה – מבקשים להביע את סליחתם COL כינס תחת אכסניה אחת את סליחתם של כמה דמויות מובילות בעשיה החב"דית באה"ק: ור' יעקב הלפרין נציג חב"ד בעיריית ירושלים, ר' חיים שטיינר מקריית מלאכי, ר' חיים אוחיון מצפת, ור' מאיר ואזנה נציג חב"ד בעיריית קריית גת.

ר' יעקב הלפרין, נציג חב"ד בעיריית ירושלים:
"דברי הרבי מחייבים אותנו יותר"


בחשבון הנפש של השנה שחלפה, בהשתדלות ועשיה לפרט ולכלל, ובפרט לחב"ד, היתה זו שנה פוריה ומוצלחת. לאחר עבודה לא קלה מול הרשויות הצלחנו בכוחו של המשלח הרבי נשיא דורינו, להביא את המיטב וראינו את התוצאות בשטח.

חשנו את הכרת הטוב מכל הלב של שלוחי חב"ד בירושלים. ב"ה נחנכו כיתות חדשות בבית הספר לבנות ברמת שלמה, חנכנו אשכול גני חב"ד ב"הולילנד", למרות אג'נדות שונות שנשמעו בעירייה לתחם לפי מיגזרים חילוני\חרדי. חב"ד זה אהבת ישראל, וקירוב, ונותנת מענה בכל עניין יהודי בלי הבדל מגזרי, וההצלחות השנה ב"ה, קפצו מדריגה.

"כשאני עורך חשבון נפש, הדבר שמהדהד במחשבתי הוא דברי הרבי, שאין להיות מרוצים ואם השגנו מאה, נשאף למאתיים, ובשנה שלאחריה, גם לארבע מאות. וזאת בקשת הסליחה, שבשנה הבאה ההצלחות יהיו גדולות הרבה יותר. ובמיוחד שהרבי הזכיר כל העת על ירושלים עיר הקודש שהיא בראש כל המקומות, וזה מחייב אותנו ליותר".

גמר חתימה טובה.

ר' חיים שטיינר, נציג חב"ד וסגן ראה"ע קריית מלאכי:
"מבקש סליחה מכל תושב שלא קיבל יחס שהגיע לו"

"אני מבקש סליחה מכל תושב ותושב שחש במהלך השנה שאולי לא קיבל את היחס המגיע לו. דווקא משום שרצינו לדאוג לכל אחד ואחד, בענייני הכלל והפרט, לא תמיד היה את הזמן להתייחס לכל בקשה.

"תמיד השתדלתי לענות לכל פנייה, גם שלא בשעות העבודה המקובלות, וגם באמצע הלילה. נבחר ציבור צריך לדעת שהוא לא עובד "לפי שעות", והוא שליח הציבור.

"אני מאחל שבע"ה, יחד עם התושבים, נזכה להגדיל תורה ולהאדירה ולתת שירות בכל תחום, אישי וציבורי. ושנצליח בשנה הבעל"ט לקיים בפועל את כל דרישות התושבים: הקמת מוסדות, פיתוח סביבתי, משחקים, רווחה, ועוד, ונעשה את כל המאמצים שכל אחד יקבל את מה שהוא זקוק לו.

גמר חתימה טובה.

ר' משה אוחיון, נציג חב"ד בעיריית צפת:
"אבקש סליחה אם לא תמיד עניתי בפעם הראשונה"

אבקש סליחה מהציבור, אם לא תמיד עניתי בפעם הראשונה. יש לדון לכף חובה, לפעמים הייתי בדיונים בעירייה או בענייני ציבור, ולא יכולתי לענות באותו הרגע. מי שפנה אלי, תמיד חזרתי אליו והשתדלתי לעזור לו.

יחד עם עיריית צפת אנחנו הולכים בתקופה הקרובה לשיפוץ כללי של שכונת "כנען", שהפכה זה מכבר לשכונה רבתי של חב"ד, וכהמשך לשיכון חב"ד בצפת. יותקנו כבישים ומדרכות חדשות, תיקוני הליקויים של מערכות הניקוז, תשתיות, ומראה כללי. זו בשורה של ממש לשכונת כנען כולה, שתקבל "מתיחת פנים" חדשה.

אנו נמשיך להיות הקול שמייצג את קהילת חב"ד באחדות מלאה, למען הקהילה".

ר' מאיר ואזנה, נציג קהילת חב"ד בקרית גת:
"סליחה ממשפחתי שחסרתי להם"

"ראשית, ברצוני לבקש סליחה ומחילה ממשפחתי על אותם רגעים, שעות וימים, שחסרתי להם בשל העבודה הציבורית ומכל הציבור אותו אני מייצג.

"סליחה ומחילה אם פגעתי וכשלתי ביודעין ובלא יודעין, במחשבה בדיבור או במעשה, על אותם דברים שלא הספקתי ליישם בשנת תשע"ה, ומאחל גמר חתימה טובה לכל עם ישראל בכלל, ולתושבי קרית גת בפרט. ובייחוד לקהילת חב"ד העניפה בקרית גת.

חתימה טובה ושנת גאולה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.